• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3793 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

خبر كوتاه

فيلم بعدي پل ورهوفن معرفي شد

پل ورهوفن، كارگردان هلندي كه با ساخت فيلم «او» اين اواخر در بيشتر فهرست‌هاي جوايز سينمايي حضور داشت، فيلم بعدي‌اش را هم با تمركز بر شخصيت يك زن مي‌سازد. كارگردان سازنده فيلم «او» فيلم «دوشيزه مبارك» را بر مبناي زندگي يك راهبه ايتاليايي به نام بندتا كارليني جلوي دوربين مي‌برد. فيلم بعدي اين كارگردان نيز مثل فيلم قبلي وي به زبان فرانسوي ساخته مي‌شود. اعلام شده پيش توليد اين فيلم بر مبناي كتابي كه درباره اين راهبه عهد رنسانس نوشته شده، ساخته مي‌شود. مهر به نقل از هاليوود ريپورتر


يكي از بازيگران برجسته سينماي هند درگذشت

وينود خانا، بازيگر و سياستمدار سرشناس هندي در ۷۰سالگي درگذشت. خانا از سال ۱۹۶۸ با بازي در نقش ضدقهرمان فيلم «Man Ka Meet»  پا به دنياي سينما گذاشت و به مرور به يكي از بازيگران محبوب نقش‌هاي منفي در سينماي هند تبديل شد. اين بازيگر در فيلم‌هاي «وجدان» و «فاتح سرنوشت» در كنار آميتاب باچان نقش‌آفريني كرده بود. او در سال ۱۹۸۲ و زماني كه در اوج شهرت قرار داشت از صنعت فيلمسازي كناره گرفت و پس از چند سال با فيلم‌هاي موفقي چون «انصاف» در سال ۱۹۸۷ به سينما بازگشت. اين بازيگر سال ۱۹۹۷ به مجلس نمايندگان هندوستان راه يافت و مدت كوتاهي در سال ۲۰۰۲ به عنوان وزير فرهنگ، توريسم و امور خارجي مشغول خدمت شد.


كارگردان برنده اسكار سريال موزيكال مي‌سازد
ديمين شزل، كارگردان فيلم نامزد اسكار «لالالند» قرار است يك سريال تلويزيوني موزيكال را بسازد. شزل كارگرداني سريالي به نام «ادي» را بر عهده گرفته است. اين سريال درباره كلوبي در فرانسه معاصر است و جك تورن متن آن را به نگارش درمي‌آورد. تورن همان نويسنده‌اي است كه با جي. كي رولينگ در نگارش نمايشنامه «هري پاتر و فرزند نفرين‌شده» همكاري داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون