• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3794 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

محسن هاشمي‌رفسنجاني:

آخرين وصيت پدرم به مردم اين بود كه راه روحاني ادامه يابد

گروه سياسي| فرزند مرحوم آيت‌الله رفسنجاني از مردم خواست تا به آخرين توصيه پدرش مبني براينكه زمينه ادامه راه روحاني فراهم شود، عمل كنند. به گزارش ايرنا جمله‌هاي كليدي اظهارات محسن هاشمي‌رفسنجاني در ديدار حسن روحاني با مردم كرمان در سالن تلاش اين شهر به شرح زير است:
 ‌ در وضعيت كشور ما امكان‌پذير نيست كه در يك دوره چهار ساله از تلاش‌ها نتيجه گرفت، طوري‌كه در نظام جمهوري اسلامي ايران تا به حال هيچ رييس‌جمهوري نتوانسته همه وعده‌هايي كه داده است را به نتيجه برساند.
 ‌ ‌ بايد زيربناها را آماده كرد و يك به يك پيش برد تا در دور دوم از تمام برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده نتيجه جدي گرفته شود.
 ‌ ‌ خواهش و عهد مي‌كنم به توصيه مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مبني بر اينكه بايد راه روحاني ادامه پيدا كند و براي دومين بار براي رييس‌جمهوري انتخاب شود، عمل كنند.
 ‌ ‌ نظام جمهوري اسلامي با قانون اساسي و عملكرد چند دهه خود نشان داده كه مردم مي‌توانند سرنوشت خود را به دست خود تغيير دهند.
 ‌ ‌ مردم با شركت در انتخابات مي‌توانند سرنوشت خود را تعيين كنند و بي‌شك شركت در هر انتخابات وظيفه آحاد ملت است.
 ‌ ‌ دولت با برنامه‌ريزي چهار ساله توانسته زيربناي فعاليت خود را آماده كند و در دور دوم بايد از اين فعاليت‌ها ميوه بچينند.
 ‌ ‌ در كتاب خاطرات آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مي‌بينيم كه حجت‌الاسلام روحاني در تمام شرايط پس از انقلاب در كنار ايشان بوده و هر هفته يا 10روز ديدار داشته‌اند.
 ‌ ‌ همچنين در كنار هشت سال دفاع مقدس و هشت سال دوران سازندگي روحاني در كنار آيت‌الله هاشمي بوده و مسائل امنيتي و اجتماعي كشور را درك كرده و سابقه وافري از ايشان را در افكار و افعال حجت‌الاسلام روحاني خواهيد ديد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون