• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3796 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

تير اصولگرايان بازهم به سنگ خورد

ميرسليم قول كناره‌گيري نداده است

گروه سياسي| تا اينجاي كار زور اصولگرايان به قاليباف براي كنار رفتن به نفع رييسي نرسيده است، اما آنها اين روزها تمام تلاش‌شان را به كار گرفته‌اند تا شايد مصطفي ميرسليم را راضي به كنار رفتن به نفع دو كانديداي ديگر اصولگرا كنند.
اين تلاش‌ها در حالي است كه پس از مناظره اول برآورد بسياري از كارشناسان و مردم اين بود كه مصطفي ميرسليم بابرنامه‌تر از ساير كانديداهاي اصولگرا است. در انتخابات رياست‌جمهوري دور پيش نيز بسياري از اصولگرايان در تلاش بودند تا علي اكبر ولايتي را وادار به كناره‌گيري به نفع قاليباف كنند.
موضوعي كه تا روز آخر هم مورد موافقت ولايتي قرار نگرفت و او در صحنه انتخابات ماند. در روزهاي اخير اصولگرايان با پخش برخي شايعات در تلاش بودند تا اين مساله را القا كنند كه ميرسليم به آيت‌الله موحدي‌كرماني وعده كنار رفتن از عرصه انتخابات را داده است.
رييس ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم، نقل قول مبني بر قول مصطفي ميرسليم براي كناره‌گيري را تكذيب كرد. به گزارش ايلنا، محمدعلي اماني، درباره اينكه مطرح شده است ميرسليم در محضر آيت‌الله موحدي‌كرماني قول داده كه پس از مناظره‌ها از دور انتخابات كنار برود، گفت: آقاي ميرسليم ديداري با
آيت‌الله موحدي‌كرماني نداشته است كه بخواهد چنين قولي براي كناره‌گيري از دور رقابت‌هاي انتخاباتي بدهد.
رييس ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم افزود: آقاي ميرسليم تا آخر رقابت‌ها حضور خواهد داشت. گفتني است روستا آزاد، رييس كميته اقشار جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در جلسه ايثارگران با نيروهاي جبهه مردمي انقلاب اظهار داشته ميرسليم قول داده است پس از مناظره‌ها كنار برود كه اين مساله در محضر آيت‌الله موحدي‌كرماني مطرح شده است. پيش از اين نيز محمدرضا باهنر اين مساله را مطرح كرده بود كه ميرسليم با رد اين مساله گفته بود بهتر است باهنر به كارهاي خودش برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون