• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3796 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

خبر كوتاه

فيلم بدون ديالوگ ايراني در جشنواره كن
فيلم كوتاه «حيوان» به كارگرداني بهرام و بهمن ارك در بخش سينه فونداسيون هفتادمين فستيوال كن حضور دارد. بهرام ارك در گفت‌وگويي با مهر گفته است: فيلم كوتاه «حيوان» از طريق مدرسه ملي سينماي ايران به فستيوال كن ارسال و در بخش سينه فونداسيون پذيرفته شده و در كنار ۱۶ فيلم از ديگر كشورها به نمايش گذاشته مي‌شود. به گفته او، «حيوان» كه به مدت ۱۵ دقيقه ساخته شده داستان مردي است كه مي‌خواهد از مرز رد شود.


اكران ۴ فيلم جديد از ۲۰ ارديبهشت
سخنگوي شوراي صنفي نمايش از اكران چهار فيلم جديد از ۲۰ ارديبهشت ماه خبر داد.  به گفته غلامرضا فرجي مقرر شد از ۲۰ ارديبهشت ماه در گروه قدس فيلم سينمايي «نهنگ عنبر ۲» سامان مقدم به جاي فيلم سينمايي «آباجان» هاتف عليمرداني به نمايش دربيايد، همچنين فيلم سينمايي «ويلايي‌‌ها» منير قيدي در گروه استقلال به جاي «گشت ۲» سعيد سهيلي اكران مي‌شود. در همين تاريخ فيلم سينمايي «برادرم خسرو» احسان بيگلري به جاي «ماجراي نيمروز» محمدحسين مهدويان در گروه كورش اكران مي‌شود. «آشوب» كاظم راست‌گفتار نيز به جاي «يك روز بخصوص» همايون اسعديان در گروه آزادي به نمايش در مي‌آيد.


گزارشي رسمي از كميته‌اي براي «عصباني نيستم»
رضا درميشيان در كميته‌اي ويژه بررسي ابعاد مختلف انتشار نسخه بازبيني «عصباني نيستم» گفت: نسخه بازبيني «عصباني نيستم»؛ به غير از شوراي پروانه نمايش به افراد ديگري نيز ارايه شده است. رضا درميشيان، تهيه‌كننده وكارگردان اين اثر سينمايي با حضور در اين كميته بررسي قاچاق نسخه بازبيني «عصباني نيستم» ضمن ارايه توضيحات لازم پيرامون اين موضوع گفت: «نسخه بازبيني فيلم، به غير از شوراي پروانه نمايش به افراد ديگري نيز ارايه شده است.» در پي اين موضوع مقرر شد تا جزييات بيشتر پيرامون اين موضوع در دست تحقيق و بررسي كميته قرار گيرد. تا زمان رسيدن به پاسخ نهايي دلايل اين اتفاق و منشا انتشار نسخه بازبيني اين فيلم به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون