• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3800 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

دستگيري مشاور شيك‌پوش املاك در گرمخانه

رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري جوان لامكاني كه با شيك پوشي به استخدام يك آژانس املاك درآمده و اقدام به سرقت از منزل يكي از مشتريان بنگاه كرده بود، خبر داد. در تاريخ 26 فروردين ماه امسال وقوع يك فقره سرقت منزل در بلوار فردوس به كلانتري 133 شهرزيبا اعلام شد كه با حضور ماموران در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه سارق پس از بيهوش كردن صاحبخانه اقدام به سرقت بخش اعظمي از اموال منزل شامل تلويزيون، لپ‌تاپ، طلاجات، البسه، 20 ميليون تومان وجه نقد و... كرده است. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت منزل به شيوه بيهوشي و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسراي ناحيه 5 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و خانم صاحبخانه پس از حضور در پايگاه دوم پليس آگاهي در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: از مدتي پيش تصميم به فروش خانه خود گرفتم و به همين علت به يك بنگاه املاك رفتم و اطلاعات مربوط به فروش خانه را در اختيار مدير بنگاه قرار دادم.
پس از آن جواني به نام ميثم كه كت و شلوار و كراوات داشت به عنوان شاگرد بنگاه املاك و در چندين نوبت براي كارشناسي و بازديد منزل به خانه من آمد اما خانه همچنان به فروش نمي‌رفت تا اينكه در تاريخ 25 فروردين ماه ميثم دوباره به خانه من آمد و مدعي شد كه با يك خريدار براي بازديد نهايي خانه قرار گذاشته است. مدتي از حضور ميثم در خانه گذشت اما خبري از خريدار نشد تا اينكه به پيشنهاد ميثم، او شخصا اقدام به سفارش غذا از رستوران كرد و در حال خوردن غذا بوديم كه به محض خوردن چند قاشق اول، بيهوش شده و ديگر متوجه هيچ چيز نشدم، حوالي ساعت 24 به هوش آمدم و متوجه شدم كه قسمت قابل توجهي از اموال خانه از جمله 20 ميليون تومان وجه نقد داخل منزل و... سرقت شده است. كارآگاهان با مراجعه به بنگاه املاك و در بررسي تصاوير مدارك و اطلاعات ارايه شده از سوي ميثم. م متولد 1366 متوجه شدند كه تمامي آدرس‌هاي ارايه شده از سوي وي به بنگاه واهي است. همچنين بنا بر تحقيقات، ميثم در طول مدت تردد خود در بنگاه هميشه از كت و شلوار، كراوات و يك كيف دستي از نوع سامسونت استفاده مي‌كرده و به همكاران خود و ديگر كسبه گفته كه داراي مدارك كارشناسي در رشته مهندسي است. در شرايطي كه هيچگونه آدرس و نشاني از ميثم وجود نداشت، كارآگاهان با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي مخفيگاه وي شده و در تحقيقات پليسي مشخص شد كه ميثم در شهر تهران بلا مكان است و شب‌ها صرفا براي استراحت به يك گرم خانه در محدوده ميدان انقلاب مراجعه مي‌كند.
با شناسايي دقيق گرمخانه، اين محل تحت مراقبت‌هاي پليسي قرار گرفت تا سرانجام در تاريخ يازدهم ارديبهشت ماه، ميثم دستگير و در بازرسي از كيف دستي‌اش مقاديري از اموال مالباخته از جمله قسمتي از وجوه نقد، لپ تاپ و... كشف شد و پس از آن هم بخش ديگري از اموال مسروقه در يك چمدان واقع در گرمخانه كشف شد. ميثم. م پس از انتقال به پايگاه دوم آگاهي، صراحتا به سرقت از منزل مالباخته و فروش قسمتي از اموال مسروقه از قبيل طلاجات، تلويزيون و... نيز اعتراف كرد كه با راهنمايي وي، محل فروش طلاجات و... شناسايي و مابقي اموال مسروقه نيز كشف شد. بر اساس اعلام مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت، سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به سرقت به شيوه بيهوشي و كشف قسمت قابل توجهي از اموال مسروقه، متهم در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت و با قرار صادره از سوي بازپرس پرونده روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون