• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3806 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

احتمال افزايش يك برنامه گفت‌وگو محور با حضور نماينده نامزدها

ايرنا|  سخنگوي كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات گفت: احتمال دارد يك برنامه گفت‌وگو‌محور ديگر با حضور نمايندگان نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري در اين هفته داشته باشيم. سيداحسان قاضي‌زاده هاشمي، نماينده قوه مقننه در شوراي نظارت بر صدا و سيما افزود: مردم قضاوت و جمع‌بندي خود را راجع به سه مناظره انجام داده‌اند، نوع سلايق و كلام، مشخص شده و پاسخ به سوالات را دريافت كرده‌اند. وي تاكيد كرد: ممكن است يك يا دو برنامه گفت‌وگو محور ديگر را با حضور نمايندگان نامزدها يا اجزاي ديگر طراحي كنيم ولي مناظره ديگري براي نامزدها نخواهيم داشت.
قاضي‌زاده هاشمي افزود: تدوين و پخش چنين برنامه‌اي با هماهنگي كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست‌جمهوري و وجود زمان پخش مناسب ممكن مي‌شود، به‌طوري كه هم پوشاني با برنامه‌هاي تبليغاتي نداشته باشد. برنامه‌ريزي در اين زمينه بسيار حساس است و به محض مشخص شدن اطلاع‌رساني مي‌كنيم.
نماينده مردم فريمان و سرخس در مجلس شوراي اسلامي در مورد حذف بخش‌هايي از مستند اول و دوم حجت‌الاسلام‌والمسلمين حسن روحاني (16 و 19 ارديبهشت) گفت: تصميم درمورد مستندهاي انتخاباتي در كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات صورت مي‌گيرد.
وي درمورد اجازه نداشتن خبرنگاران ديگر رسانه‌ها براي حضور در صداوسيما همزمان با مناظره‌ها و طرح سوال از نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري نيز گفت: اين مورد مربوط به روابط عمومي سازمان صداوسيما است؛ ما منعي براي حضور خبرنگاران ساير رسانه‌ها نداشته‌ايم.
كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات روي نحوه و كيفيت برگزاري كل برنامه‌هاي ضبط شده و برنامه‌هاي مربوط به نامزدها و نماينده نامزدها نظارت دارد. البته ممكن است صدا و سيما نيز محدوديت‌هاي مكاني و... داشته باشد. وي درمورد درخواست بعضي نامزدها يا طرف‌هاي ديگر براي پاسخ به شماري از اظهارنظرها در حين مناظره‌ها در صداوسيما نيز گفت: اين تقاضاها در دست بررسي است، همچنين تقاضاي دولت‌هاي نهم و دهم را بررسي مي‌كنيم. ممكن است به جمع‌بندي برسيم و بتوانيم زماني را به صورت ضبط شده در اختيار اين افراد قرار دهيم. زيرا بر اساس ماده 64 قانون اين فرصت بايد زمان ضبطي باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون