• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3808 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

تا انتخابات

اجازه بداخلاقي در شعب اخذ راي را نداريم
ايلنا| استاندار تهران گفت: وقتي يك هدف مبني بر حضور حداكثري و صيانت از آرا باشد اجازه برخورد جز از مسير قانوني را نمي‌دهيم و حق بداخلاقي در شعب اخذ راي نداريم. سيدحسين هاشمي در گردهمايي مشترك بازرسان و فرمانداران انتخابات استان تهران، گفت: اجازه ندهيد در داخل شعب اخذ راي بحث پيش‌ آيد و تلاش كنيد با آرامش كامل و سعه صدر با مردم برخورد شود. نبايد پرخاشگري صورت گيرد. آنها مهمان شما هستند و بايد احترام كامل به آنها گذاشته شود. استاندار تهران خطاب به بازرسان و فرمانداران استان تهران گفت: وظيفه شما اجراي قانون و صيانت از آراي مردم كه حق الناس هست، است. همه بايد تلاش كنيم مردم به پاي صندوق راي بيايند چراكه امنيت ما و آينده فرزندان را در پي دارد. آنچه كه نظام را تا امروز توانسته در قبال كشورهاي استكباري موفق كند، حضور مردم در پاي صندوق راي است. او تاكيد كرد: آنچه ما را در دنيا عزتمند كرده و قدرت داده، حضور مردم در پاي صندوق راي است. استاندار تهران با بيان اينكه تعامل، همكاري و اعتماد شعار من از روز اول در مسير كاري بوده است، اظهار كرد: وقتي يك هدف مبني بر حضور حداكثري و صيانت از آرا باشد اجازه برخورد جز از مسير قانوني را نمي‌دهيم و حق بداخلاقي در شعب اخذ راي نداريم. هاشمي گفت: تاكنون مشكل امنيتي و گزارش نشده و اگر هم موردي بوده به مسائل حاشيه‌اي مربوط مي‌شود.

اعلام حمايت علم‌الهدي از رييسي؛ پشت سر دامادم نماز مي‌خوانم
ايلنا| امام جمعه مشهد گفت: سي سال است كه رييسي را مي‌شناسم، ايشان فردي متشرع و متشخص است و من خيلي راحت پشت سرش نماز مي‌خوانم. سيد احمد علم‌الهدي، ضمن رد عدم حمايت خود از رييسي گفت: برخي اين شبهه را انداخته‌اند كه من موافق كانديداتوري ايشان نبوده‌ام و براي همين هيچ نمي‌گويم. مي‌گويند اگر اين آقا كه جزو اهل بيت من است و من حمايتش نكرده‌ام، حتما مشكلي وجود دارد. اين شبه‌هاي است كه در بين مقدسين به وجود آمده است. علم‌الهدي با اشاره به سوابق رييسي گفت: ايشان سي سال است كه داماد من است و مسووليت‌هاي خطير قضايي داشته كه حفظ دين در آن سخت است. سي سال است كه ايشان را مي‌شناسم، ايشان فردي متشرع و متشخص است و من خيلي راحت پشت سرش نماز مي‌خوانم. وي افزود: امام هرجا بحراني وجود داشت، ايشان را براي مديريت بحران مي‌فرستاد. علم الهدي در پايان گفت: الان هم كه اين حرف را زده‌ام، به خاطر اين شبهه‌اي بود كه به وجود آمده است. من احساس تكليف كرده‌ام كه در محضر علما اين شهادت را بدهم.

به دنبال برگزاري انتخاباتي شكوهمند در روز 29 ارديبهشت هستيم
ايسنا| قائم‌مقام وزير كشور گفت: انتخابات نشانه‌اي از اقتدار ملي است و به دنبال برگزاري انتخاباتي شكوهمند در روز 29 ارديبهشت هستيم. محمدحسين مقيمي با بيان اينكه انتخابات نشانه‌اي از اقتدار ملي است، عنوان كرد: هرچه مردم حضور بيشتري در انتخابات داشته باشند، دشمنان بيشتر مأيوس خواهند شد و موجب مي‌شود كشور قدم‌هاي بيشتري براي توسعه بردارد. قائم‌مقام وزير كشور افزود: وزارت كشور براي برگزاري انتخابات آمادگي كامل دارد و تجهيزات شعب اخذ راي و صندوق‌ها نيز تامين و آماده‌شده است. وي با بيان اينكه مردم بيشترين و مهم‌ترين نقش را در اجراي مناسب و تامين امنيت انتخابات دارند، اظهار كرد: تمامي تلاش وزارت كشور اجراي كامل قانون در برگزاري انتخابات و رعايت كامل بي‌طرفي است. قائم‌مقام وزير كشور در پايان خاطرنشان كرد: شرايط براي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات فراهم‌شده و اميدواريم شاهد برگزاري انتخاباتي باشكوه باشيم.

ميرسليم كماكان ادامه مي‌دهد
ايسنا| ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم با صدور اطلاعيه‌اي اخبارمربوط به انصراف او از انتخابات را تكذيب كرد. در اين اطلاعيه آمده است: باتوجه به انتشار برخي گمانه‌زني‌ها درباره حضور جناب آقاي مهندس سيد مصطفي ميرسليم در رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري به اطلاع مي‌رساند ايشان برنامه‌هاي تبليغاتي و انتخاباتي خود را كماكان ادامه مي‌دهد و هرگونه خبري درباره انصراف ايشان تكذيب مي‌گردد. بديهي است تنها مرجع مورد اعتماد درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جناب آقاي مهندس سيد مصطفي ميرسليم، ستاد انتخاباتي ايشان يا روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون