• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3811 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

خودكشي مرد 26 ساله در بابل

آنا| سخنگوي اورژانس بابل از خودكشي يك مرد 26 ساله در استان خبر داد. مهدي غلام‌نيا روشن گفت: عصر روز چهارشنبه طي تماس مردمي با مركز پيام اورژانس ۱۱۵ بابل مبني خودكشي مرد ۲۶ساله در كمربندي شرقي انتهاي كاظم‌بيكي گزارش شد. پس از دريافت اين گزارش بلافاصله مركز پيام اورژانس ۱۱۵ بابل تكنسين‌هاي پايگاه دانشگاه را به ماموريت فرستاد. تكنسين‌هاي اورژانس به علت ترافيك شديد در مدت زمان ۷ دقيقه در محل حادثه حاضر شدند. غلام‌نيا روشن خاطرنشان كرد: در اين حادثه مرد ۲۶ساله با طناب در خانه خود را حلق‌آويز كرده بود. تكنسين‌ها پس از اقدامات پزشكي متوجه شدند وي فاقد علايم حياتي است و تلاش‌هاي كادر درماني هم براي احيا، ثمري نخواهد داشت.

 

سقوط خودرو به رودخانه در گيلان پنج كشته داشت
ايرنا| 5 نفر در سقوط يك سواري پرايد داخل رودخانه حاشيه جاده در محور سنگر به كوچصفهان، يكي از شهرهاي شمال گيلان، كشته شدند. رييس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان گفت: صبح روز پنجشنبه يكدستگاه سواري پرايد كه در مسير سنگر به كوچصفهان در حال تردد بود به علت خستگي و خواب‌آلودگي راننده از مسير منحرف و به درون رودخانه حاشيه جاده سقوط كرد. سرهنگ حسين محمدپور ظهر افزود: بر اثر اين سقوط هر پنج سرنشين خودرو كه 2 مرد و 2 زن و يك كودك بودند و هويت آنها هنوز درحال بررسي است به علت خفگي در دم جان خود را از دست دادند.


آرايشگاه زنانه در آتش سوخت
ميزان| آتش‌سوزي آرايشگاه زنانه در نازي‌آباد اطفا شد. ولي شكرانه، فرمانده نيروهاي آتش‌نشاني اعزامي به محل حادثه درباره اين خبر گفت: يك واحد تجاري 22 مترمربعي با كاربري آرايشگاه زنانه كه در طبقه همكف يك ساختمان مسكوني قرار داشت، آتش گرفته و دود بسيار زيادي از پنجره‌هاي آن خارج مي‌شد. وي افزود: آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي و قطع جريان اصلي برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهيزات خاموش‌كننده و دستگاه‌هاي تنفسي خود را به كانون آتش‌سوزي رساندند و با تلاش فراوان شعله‌هاي آتش را مهار و كاملا خاموش كردند. خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يك از شهروندان آسيبي نرسيد و نيروهاي آتش‌نشاني با حضور به موقع خود از گسترش آتش‌سوزي جلوگيري به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون