• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3816 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

خواننده پاپ در بندرعباس مورد حمله قرار گرفت

غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگاني موسيقي پاپ كشور نيمه بامداد چهارشنبه از سوي افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت. او در گفت‌وگو با ايرنا با تاييد اين خبر گفت: پس از اجراي برنامه در جشن شكرانه پيروزي آقاي روحاني در ورزشگاه خليج فارس به منزل مادرم رفتم و ساعت 2 و نيم بامداد چهارشنبه، افرادي به منزل مادري من مراجعه كردند. وي ادامه داد: با احتمال اينكه كار فوري و ضروري پيش آمده در را باز كردم كه بلافاصله از سوي چهار نفر با سلاح سرد از ناحيه صورت مورد حمله قرار گرفتم. اين حمله به قدري غافلگيرانه بود كه نتوانستم تشخيص دهم سلاح سرد مورد استفاده مهاجمان شمشير، تبر يا قمه بود. صنعتگر يادآور شد: پلاك خودروي مهاجمان توسط اهالي محل ثبت شده و انتظار مي‌رود با همكاري دستگاه‌هاي متولي به زودي اين افراد شناسايي شوند. جانشين فرمانده انتظامي استان نيز در اين باره به ايرنا گفت: همراهان هنرمند در مراجعه اوليه به پليس، حرفي از حمله با سلاح سرد نزده‌اند و شكايت و گزارشي نيز نداشته‌اند. روز چهارشنبه خانواده صنعتگر تشكيل پرونده داده‌اند كه مراحل قانوني از سوي نيروي انتظامي در حال پيگيري است.

تكذيب اسيدپاشي به كانديداي شوراي شهر اروميه
آنا| مسوول روابط عمومي اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي اروميه خبر اسيدپاشي به يكي از كانديداهاي شوراي شهر را تكذيب كرد. صبح ديروز تصويري از خانم «ر. د» كانديداي پنجمين دوره شوراي شهر اروميه در فضاهاي مجازي منتشر شد كه نشان مي‌داد او مورد اسيدپاشي قرار گرفته است، اما تصويري كه پس از اسيدپاشي از وي منتشر شده مربوط به يكي ديگر از قربانيان اسيدپاشي است و مربوط به او نيست. رضا اصغرزاده، مسوول روابط عمومي اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي استان اروميه گفت: اين خبر از قبل از برگزاري انتخابات در استان شايعه شده بود. وي افزود: در پي انتشار اين خبر در فضاهاي مجازي مسوولان اورژانس به تمام بيمارستان‌هاي سوختگي استان به صورت حضوري مراجعه كردند و با آنها از طريق تلفن در ارتباط بودند اما خوشبختانه اين خبر تكذيب شد و تاكنون چنين فردي در بيمارستان بستري نشده است.


2 كشته و 3 زخمي در تصادف جاده چهارمحال و بختياري

آنا| در برخورد مزدا با سمند در لردگان سه نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند. محسن ابراهيم؛ مسوول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان چهارمحال‌وبختياري گفت: اين حادثه ساعت 11 شب گذشته در محور لردگان- ايذه رخ داده است كه بلافاصله به محض اطلاع دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. در اين حادثه دو نفر جان خود را از دست داد و سه نفر ديگر نيز مصدوم شدند كه توسط نيروهاي امدادي اورژانس به بيمارستان شهداي لردگان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون