• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3817 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۶ خرداد

خبر كوتاه

جلسه تاج و كي‌روش
مهدي تاج با حضور در هتل محل اقامت تيم ملي فوتبال، با اعضاي تيم ملي ديدار و گفت‌وگو كرد. وي، جلسه سه‌ساعته و دوجانبه‌اي را با كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي برگزار كرد. در اين نشست، برنامه‌هاي آتي تيم ملي براي تداوم حضور مقتدرانه در ادامه رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني مرور شد و مورد بررسي دقيق قرار گرفت.

دست نشان سرمربي ملوان
نادر دست‌نشان، سرمربي سابق صنعت نفت آبادان كه از نيمه‌هاي فصل گذشته ليگ آزادگان هدايت خونه‌به‌خونه بابل در ليگ آزادگان را بر عهده داشت، سرمربي ملوان بندرانزلي شد. دست نشان در ليگ آزادگان 95-94 موفق شد با صنعت نفت آبادان به ليگ برتر صعود كند. قرار است امروز شنبه جلسه معارفه دست نشان برگزار شود. ملوانان فصل گذشته ليگ آزادگان از صعود به ليگ برتر بازماندند و با 58 امتياز در رده چهارم قرار گرفتند.

ماليات ۱۰۰ درصدي بازيكن خارجي در ليگ چين
رشد بي‌رويه جذب بازيكنان خارجي در ليگ چين همچنان ادامه دارد. در همين رابطه فدراسيون فوتبال اين كشور اقدام به وضع قانوني كرده تا مانع ورود بازيكنان خارجي بي‌كيفيت به ليگ اين كشور شود و در كنار آن فرصت استفاده و رشد بيشتر به بازيكنان داخلي خود را دهد. بر همين اساس مقرر شده، باشگاه‌هاي چيني از اين پس و در صورت جذب بازكن خارجي ۱۰۰ درصد قيمت بازيكن، ماليات پرداخت كنند. بر اساس اين قانون بازيكن نيز هيچ مسووليتي در قبال پرداخت ماليات نخواهد داشت. همچنين باشگاه‌هاي چيني در صورتي مي‌توانند از تابستان آينده بازيكن به خدمت بگيرند كه مبالغ تعيين شده را صرف توسعه فوتبال پايه خود كنند. اين اقدام در صورتي است كه در ليگ‌هاي ديگر اروپايي شاهد پرداخت‌هاي مالياتي سنگيني هستيم و همين باعث شده بود تا بسياري از بازيكنان نسبت به حضور در چين تشويق شوند. همچنين پولي كه از ماليات بازيكنان خارجي در ليگ اين كشور به دست خواهد آمد قرار است در زمينه توسعه فناوري و پيشرفت استعدادهاي فوتبالي در كشور چين مورد استفاده قرار گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون