• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3172 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن

سرخط خبرها

  تسنيم| حسينعلي اميري، قائم‌مقام و سخنگوي وزارت كشور با اشاره به حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: مردم هميشه در مقاطعي كه نياز بود از نظام دفاع كنند حاضر شدند، كه يكي از اين مقاطع راهپيمايي سالروز بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي و 22 بهمن است و مردم با هر سليقه و از هر جريان سياسي و مذاهب مختلف در آن حضور دارند.
 خانه ملت| سيد حسين نقوي‌حسيني، سخنگوي كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: ظريف و رحماني‌فضلي وزراي خارجه و كشور به دلايلي در نشست امروز اين كميسيون حاضر نمي‌شوند و اين دستور به نشست‌هاي آتي كميسيون موكول شده است. وي ادامه داد: ظريف به‌علت سفر به كشور كنيا قادر به حضور در نشست اين كميسيون نيست، از اين رو سوالات نمايندگان از وي به جلسات آتي موكول مي‌شود.
 فارس| فاطمه آليا، نماينده مردم تهران گفت: در عرصه سياست خارجي اگر كوچك‌ترين انتقادي به وزير خارجه شود رييس‌جمهور عصباني شده و عصبانيت خود را در ادبياتش نشان مي‌دهد؛ اين مواضع نشان مي‌دهد كه وزارت امور خارجه براي دولت يازدهم حياتي است و اين دولت موجوديت خود را به نتيجه مذاكرات گره زده و مردم نيز به خوبي اين مساله را دريافته‌اند.
 ايلنا| سردارسرتيپ پاسدار اميرعلي حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان اينكه تاكنون هر چه به دست آورده‌ايم ثمره مقاومت و ايستادگي بوده است، گفت: نيروي هوا فضاي سپاه در صنايع موشكي به مرحله‌اي رسيده كه قادر است انواع موشك‌هاي كوتاه‌برد و ميان‌برد را به طور انبوه توليد كند.
 خانه ملت| امير خجسته، رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس از موافقت مجمع تشخيص مصلحت نظام با مصوبه‌اي در خصوص شفاف‌سازي منابع و هزينه‌هاي مالي داوطلبان در امور انتخاباتي خبر داد. نماينده مردم همدان، فامنين و قهاوند در مجلس شوراي اسلامي توضيح داد: در آخرين جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام، 4 بند ديگر از سياست‌هاي كلي انتخابات به تصويب رسيد كه درخصوص سازوكارهاي انتخاباتي، شفاف‌سازي مي‌كند.
 فارس| نخستين بالگرد از كلاس 412 ساخت شركت پنها وابسته به سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع به هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران تحويل شد. منوچهر منطقي، مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: توليد بالگرد 412 كه با بالگردهاي روز دنيا برابري مي‌كند، گامي جهشي است كه توسط متخصصان فجرآفرين سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع در شركت پنها با استواري و صلابت برداشته شده است.
  ايسنا| عبدالرضا مصري، نماينده اصولگراي مجلس با بيان اينكه نقد منهاي پيشنهاد، تنها نق زدن است، گفت: در نقد پيشنهاد مطرح مي‌شود و در تخريب پيشنهادي نيست و اگر نقل و قولي صورت گيرد صرفا به معناي تخريب است. بنابراين اگر كسي نسبت به موضوعي نقدي دارد بايد پيشنهاد اصلاحي آن براي برطرف شدن عيوب كار ارايه دهد.
  ايرنا| محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به روند مذاكرات هسته‌اي ايران با گروه 1+5، تاكيد كرد كه گفت‌وگوها در راستاي رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب دنبال مي‌شود. وي با اشاره به تلاش‌هاي دولت تدبير و اميد براي خروج كشور از ركود اقتصادي و ارتباط بهتر با دنيا، تاكيد كرد: دولت مي‌كوشد چهره‌اي كه در‌ شأن ملت ايران است به جهانيان نشان دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون