• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3818 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

خبر

سارقان يك كيلو و ۲۰۰ گرم طلاي طلافروش را دزديدند

تسنيم| سارقاني كه سوار بر موتوسيكلت بودند يك كيلو و ۲۰۰ گرم طلاي مرد طلافروش را به سرقت بردند. ساعت 15:20 سوم خرداد ماه جاري در يكي از ميدان‌هاي مركزي شهر وقوع يك سرقت خونين به پليس اعلام شد و دقايقي بعد تيمي از ماموران پليس آگاهي براي بررسي ماجرا در محل اعلام خبر حاضر شدند. با حضور پليس در محل وقوع سرقت مشخص شد دو سارق كه سوار بر يك موتوسيكلت بوده‌اند يك كيلو و 200 گرم طلاي مرد طلافروش را به سرقت برده و وي را مجروح كرده‌اند. همزمان با انتقال مرد طلافروش به بيمارستان، وي در اظهاراتش به پليس گفت: من ساكن يكي از شهرهاي شمال‌ غربي كشور هستم و در آنجا طلافروشي دارم، هر از چندگاهي براي خريد طلا به تهران مي‌آيم، اين‌بار با يكي از دوستانم كه سازنده طلا است براي خريد طلا به تهران آمديم، امروز صبح يك كيلو و 200 گرم طلا خريدم و در لباس محلي آن را جاسازي كردم، بعد از خريد طلا به همراه دوستم براي بازگشت به شهرمان و رفتن به پايانه اتوبوسراني سوار بر يك تاكسي شديم، من و دوستم در صندلي عقب نشستيم، يك مرد ديگر نيز در صندلي عقب كنار ما نشست و يك خانم نيز در صندلي جلو نشسته بود. وي ادامه داد: در اواسط مسير، ناگهان راننده تاكسي گفت يكي از چرخ‌هاي خودرو پنچر شده و به جدول برخورد كرد سپس وي براي پنچرگيري از تاكسي پياده شد و مردي كه عقب تاكسي كنار ما نشسته بود نيز براي كمك به راننده از تاكسي پياده شد، دقايقي بعد ناگهان يك موتوسيكلت با دو سرنشين در حالي كه نقاب برچهره داشتند با قمه و چاقو به سمت راننده تاكسي حمله‌ور شدند و راننده تاكسي را مجروح كردند، من نيز از تاكسي پياده شدم كه ناگهان يك نفر با آچارچرخ به سر من كوبيد و گيج شدم، سارقان كمربند مرا باز كرده و طلاها را به سرقت بردند. پس از اين اظهارات تيمي از ماموران پليس پايگاه هشتم آگاهي تهران براي شناسايي و بازداشت سارقان دست به كار شدند و در تحقيقات اوليه مشخص شد كه مرد و زني كه در تاكسي بودند، همزمان با وقوع سرقت از آنجا گريخته‌اند همچنين با توجه به اينكه مرد طلافروش در اظهاراتش اعلام كرده بود وي را با آچارچرخ مجروح كرده و اين احتمال را مي‌داد كه راننده تاكسي وي را مضروب كرده باشد راننده تاكسي بازداشت شد.
در ادامه تحقيقات، مرد طلافروش اظهار داشت كه دوستش در مسير مدام با تلفن‌همراهش با شخص يا اشخاصي پيامك رد و بدل مي‌كرده و به وي نيز مشكوك است كه پليس سراغ دوست طلافروش نيز رفت و زماني كه پليس تلفن‌ همراه وي را بررسي كرد متوجه شد او تمامي پيامك‌هاي رد و بدل شده را از تلفن‌ همراهش حذف كرده كه به همين دليل ماموران دوست طلافروش را نيز بازداشت كردند. دو متهم اين پرونده چهارم خرداد ماه سال جاري به دادسراي ناحيه 34 تهران منتقل شدند و قاضي كشيك دادسرا از آنها تحقيق كرد اما هر دو منكر هرگونه ارتباط با سارقان شدند و گفتند كه در سرقت نقشي ندارند همچنين در بررسي سوابق راننده تاكسي مشخص شد وي داراي سابقه كيفري است و پيش از اين سرقت نيز مواردي مانند زاغ‌زني را انجام داده است. سرانجام قاضي كشيك دادسراي ناحيه 34 دستور بازداشت هر دو متهم را صادر كرد، راننده تاكسي براي اعلام نظريه پزشكي قانوني درمورد نحوه و ميزان جراحت به پزشكي قانوني منتقل شد همچنين قاضي دستور داد تا كارشناس نظر خود را درباره علت پنچري خودرو و حقيقت داشتن پنچر شدن لاستيك اعلام كند.


دعواي برادرانه به اسيدپاشي كشيد

سرهنگ علي قاسم‌پور، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: صبح ديروز دو برادر در اهواز با هم مشاجره كرده و برادر بزرگ‌تر با تلفن ۱۱۰ فوريت‌هاي پليسي تماس مي‌گيرد. متاسفانه در جريان اين درگيري و مشاجره خانوادگي برادر بزرگ‌تر از اسيد استفاده كرده و نسبت به اسيدپاشي بين هم اقدام مي‌كنند. او گفت: اسيدپاشي در اهواز مربوط به اختلاف خانوادگي بوده است. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان تصريح كرد: نيروي انتظامي هر دو برادر را به وسيله آمبولانس به بيمارستان منتقل كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون