• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3172 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن

ويژه

 مجلس اميدوار به آينده سايپاست

سايپانيوز|رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس در جريان بازديد از مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا فعاليت‌ها و اقدامات صورت گرفته در اين گروه را در دو سال اخير ستودني دانست و گفت: سايپا توانسته با شناخت صحيح از مشكل اصلي صنعت خودرو يعني نبود محصولات جديد، اين نقطه ضعف را برطرف كرده و برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي در اين بخش انجام دهد.  دكتر رضا رحماني در گفت‌وگو با سايپانيوز با ابلاغ سلام و احترام ويژه كليه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به كاركنان گروه خودروسازي سايپا گفت: وجود انگيزه بالا در ميان كاركنان مركز تحقيقات و نوآوري سايپا و حضور چهره‌هاي علمي و نخبگان دانشگاهي در اين مركز، نمايندگان را به آينده سايپا بسيار اميدوارتر كرد. رحماني در ادامه با اشاره به واردات بي رويه خودروهاي خارجي به كشور كه خطري براي توليد داخل محسوب مي‌شود، افزود: مجلس خواستار بازنگري در قوانين واردات خودرو و اصلاح رويه‌هاي كنوني جهت افزايش توليد محصولات در خطوط توليد خودروسازان داخلي است. رحماني در ادامه با اشاره به ضرورت حمايت دولت و مجلس از صنعت خودروسازي كشور تاكيد كرد: عزم نهادهاي قانونگذاري و اجرايي كشور بر حمايت جدي از صنعت خودرو است و مطالبه نمايندگان مردم در اين بخش نيز حفظ دستاوردهاي اين صنعت در كنار افزايش كيفيت محصولات توليدي است. وي در بخش ديگري از اظهارات خود بر اختصاص بودجه مناسب براي فعاليت‌هاي توسعه محور و اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي و دانش بنيان در صنعت خودرو تاكيد كرد و گفت: عمده‌ترين تفاوت برندهاي مطرح جهاني با خودروسازان ايراني در تخصيص بودجه‌هاي علمي و پژوهشي است كه زمينه توسعه خودروسازي را در كشورهاي صنعتي فراهم كرده است. دكتر رضا رحماني در خاتمه گفت: توليدكنندگان داخلي بايد با پرداختن به موضوعاتي نظير توليد خودروهاي جديد، طراحي و توليد موتور و قواي محركه به روز، كاهش مصرف سوخت محصولات داخلي و توجه جدي به بحث رعايت استانداردهاي زيست محيطي، كيفيت محصولات خود را افزايش دهند.

مدير عامل مخابرات ايران خبر داد

تغيير تعرفه خدمات ارتباطي

مديرعامل مخابرات ايران از تغيير تعرفه خدمات ارتباطي خبرداد و حركت مخابرات را به سوي فناوري‌هاي جديد ضروري دانست. بهره‌برداري از 123 طرح مخابراتي در استان گيلان عصر ديروز در مراسم باشكوهي با حضور استاندار گيلان، مديرعامل مخابرات ايران، تعدادي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار رشت، مديركل روابط عمومي مخابرات ايران، مدير حراست مخابرات ايران، جمعي از مديران استاني و نيز همكاران مخابرات گيلان در سالن همايش‌هاي اين شركت برگزار شد. در ابتداي مراسم مهندس خضردوست، مديرعامل شركت مخابرات استان گيلان ضمن تبريك فرارسيدن دهه فجر و خوشامدگويي به مهمانان و مسولان كشوري و استاني به تشريح دستاوردهاي مخابرات گيلان از هفته دولت تا دهه فجر پرداخت و رسالت اصلي اين شركت را توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي براي نسل‌هاي آينده در كنار خدمات‌رساني و ارايه سرويس‌هاي روزمره به مشتركين دانست. ايشان از مسكن مهر رشت به عنوان يك شهر جديد با بيش از 16000 واحد مسكوني نام بردند كه اولويت اصلي مخابرات گيلان راه‌اندازي تلفن ثابت براي ساكنان آن است.در ادامه مراسم مهندس شكري نماينده مردم تالش و رييس مجمع نمايندگان استان و دكتر جعفر‌زاده، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به بيان نقطه نظرات خود در زمينه مخابرات و نياز حمايت دولت و مسوولان ومجلس از آن پرداخته و ضمن تحسين عملكرد مديريت عامل مخابرات گيلان و همكاران ايشان در اين مدت كوتاه لزوم تخصيص اعتبارات مصوب شده به استان را يادآور شدند. دكتر نجفي، استاندار محبوب گيلان سخنران بعدي مراسم بود كه در بيانات خود ضمن تبريك آغاز دهه فجر، همدلي و تعامل همراه با تلاش شبانه‌روزي پرسنل مخابرات گيلان را كم نظير دانست و مردم شريف و فرهيخته استان را شايسته بهترين و با كيفيت‌ترين تكنولوژي‌ها و سرويس‌هاي ارتباطي دانست. آخرين سخنران مراسم مهندس ابراهيمي مديرعامل مخابرات ايران بودند كه در سخنان مبسوطي ضمن ابراز خرسندي از حضور در استان گيلان و در جمع همكاران مخابراتي به بيان آخرين وضعيت شركت مخابرات ايران پرداختند و ادامه خدمات‌رساني و ارايه سرويس‌هاي جديد و با كيفيت به مشتركين را مرهون تغيير تعرفه‌هاي مخابراتي دانستند. ايشان افزودند در هيچ جا چنين وفاقي را در ميان مسوولان يك استان مشاهده نكرده‌اند و اين مهم را حاصل درايت استاندار، نمايندگان و مديران اين خطه دانستند كه ماحصل آن رفاه بيشتر مردم استان خواهد بود. وي مسير سرمايه‌گذاري در امر ارتباطات را بسيار ضروري دانست و وجود تغييرات سريع در تكنولوژي مخابراتي را عامل اصلي در ضرورت به روز نگهداري سيستم‌هاي ارتباطي دانست. شايان ذكر است در پايان مراسم به صورت همزمان و از طريق بستر اينترنت اختصاصي مخابرات گيلان تلفن‌هاي مسكن مهر در شهر‌هاي رشت، لنگرود و كلاچاي به بهره‌برداري رسيدند كه ساكنين اين منازل به طور مستقيم توانستند با مسوولان حاضر در سالن به گفت‌وگو بنشينند. همچنين اجراي سرودهايي توسط گروه سرود بنياد شهيد استان گيلان و نيز اعطاي دو دستگاه خودروي ليفان متعلق به برندگان خوش‌شانس اينترنت مخابرات از ديگر برنامه‌هاي جانبي اين جشن باشكوه بود.

رونمایی از نسخه جدید «همراه‌کارت بانک آینده»

در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت

چهارمین «همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت» بهمن‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.در این همایش که با حضور بانک‌ها و شرکت‌های ارايه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات برگزار شد،  بانک آینده نیز با حضوری فعال در نمایشگاه جانبی این همایش، آخرین دستاوردهای خود، در زمینه بانکداری الکترونیکی و فناوری اطلاعات را در معرض توجه بازدیدکنندگان قرار داد.در این همایش تخصصی همچنین از نسخه جدید «همراه‌کارت بانک آینده» با حضور جمعی از بازدیدکنندگان و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک رونمایی به‌عمل آمد.این محصول نوآورانه بانک آینده به‌عنوان نخستین نرم‌افزار همراه‌بانک کشور برای انجام امور بانکی، هر سه نسخه «سیستم‌عامل تلفن‌ها» و «تبلت‌های هوشمند اندروید»، (iOS) و «ویندوزفون» را پشتیبانی ‌می‌كند که پیش از این از قابلیت‌هایی اولیه به‌شرح زیر برخوردار بوده است:
1- دریافت موجودی تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
2- پرداخت تمام قبوض با استفاده از بارکدخوان توسط تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
3- امکان انتقال وجه کارت‌به‌کارت از بانک آینده به تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب.
4- خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب.
5- دریافت صورتحساب سه گردش آخر کارت بانک آینده.
این در حالی است که بانک آینده در راستای تحقق اصل نوآوری در ارزش و با دریافت بازخورد از مشتریان محترم، همواره سعی در بهبود خدمات بانک داشته است. به‌همین منظور، نسخه جدید همراه‌کارت بانک‌آینده با برخورداری از امکاناتی جدیدتر نسبت به نسخه قبلی، طراحی و هم‌اکنون از طریق تارگاه بانک (www.ba24.ir) و یا سامانه بازار (ویژه گوشی‌های اندروید) قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون