• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3823 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

خبر

اخذ مجوز استخدام «دستياران جوان دولت»
محمدرضا رستمي، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از اخذ مجوز استخدام 2000 جوان در موضوع «دستياران جوان دولت» خبر داد و گفت: با دستور رييس‌جمهور و به منظور جانشين پروري و شايسته سالاري، جواناني كه توانايي خود را ثابت كنند شناسايي و به عنوان سرمايه‌اي بزرگ به بخش‌هاي مديريتي كشور معرفي مي‌شوند.  اين طرح در سطح دولت تا سطح شهرستان‌ها آغاز شده است و مديران را موظف مي‌كند به منظور جانشين پروري دو دستيار جوان داشته باشند. انتظار مي‌رود در دولت دوازدهم شاهد تغيير سن مديريتي در هيات دولت، بدنه مديريتي كشور و همچنين استانداران باشيم تا انرژي جديد، با نگاهي نوگرايانه وخلاقانه‌تر به نظام مديريتي كشور وارد شود و بتواند هماهنگ و همتراز با نوآوري‌هاي جهاني در مديريت‌هاي سازماني، تغييرات محسوسي را در ايران ايجاد كند. با توجه به آنكه رييس‌جمهور همواره به رعايت نسبت جنسيتي در موضوعات استخدامي وبه كارگيري‌ها تاكيد دارند، اين نگاه دربحث استخدام و به كارگيري دستياران جوان نيز پيگيري شده است.


ساماندهي پيام رسان‌هاي اجتماعي نهايي شد
ايسنا| سياست‌ها و اقدامات ساماندهي پيام رسان‌هاي اجتماعي در آخرين جلسه شوراي عالي فضاي مجازي، نهايي شد. در اين جلسه با حضور روساي قواي قضاييه و مقننه و ديگر اعضاي شورا، وضعيت انتخابات در فضاي مجازي و چالش‌ها و فرصت‌هاي آن مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد مركز ملي فضاي مجازي با كمك وزارت كشور و شوراي نگهبان، موضوع راهكارهاي افزايش سرعت راي‌گيري با استفاده از ابزارهاي الكترونيكي را بررسي كنند تا به اين ترتيب راي‌دهندگان بتوانند با حداقل زمان ممكن و سهولت، دقت و شفافيت، راي خود را به صندوق‌ها بيندازند.


شناسايي 33 مورد ابتلا به تب كريمه كنگو

ايرنا| محمد مهدي گويا؛ رييس مركز مديريت بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت گفت: تاكنون در كشور 33 مورد ابتلا به بيماري تب كريمه كنگو شناسايي شده و متاسفانه 3 نفر بر اثر اين بيماري، جان خود را از دست داده‌اند و آخرين موارد شناسايي شده، مربوط به استان مازندران است .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون