• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3827 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

لزوم وحدت و همدلي ملي


حزب اتحاد ملت ايران اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن اقدامات تروريستي داعش در تهران و تسليت به خانواده‌هاي صبور شهداي اين حوادث؛ بر وحدت و همدلي براي ساختن كشور و دفع تهديداتي از اين نوع تاكيد كرد.
در اين بيانيه آمده است: حوادث تروريستي در محل مجلس شوراي اسلامي و حرم مطهر حضرت امام(ره) كه منجر به شهادت و مجروح شدن بيش از ۵۰ نفر هموطنان‌مان شد جامعه ما را در ماه مبارك رمضان متاثر و عزادار نموده است.
ملت ايران كه در گذشته شاهد و قرباني بزرگ‌ترين و پر دامنه‌ترين اقدامات تروريستي بوده است آبديده‌تر از آن است كه نسبت به چنين حوادثي بي‌تاب و آشفته گردد.
آنچه اكنون مورد تهديد واقع شده است كشور و ملتي است كه با راي خود رييس‌جمهوري را دوباره برگزيده است كه با ديپلماسي فعال خود و در طي مذاكراتي فشرده با كشورهاي بزرگ جهان توانست حقوق هسته‌اي كشورش را استيفاء و تحريم‌هاي پردامنه را برچيده و بي‌اثر نمايد.
ايران امروز هدف بدخواهان و تروريست‌هاي افراطيست. ايراني كه در آن عقلانيت و تدبير حرف اول را مي‌زند و با منطق و استدلال حقوق خود را استيفاء مي‌كند و جايگاه جهاني خود را ارتقاء مي‌دهد.
اگر تا پيش از انتخابات رقابت بود و اگر در انتخابات اكثريت و اقليت پديد آمد اينك در دوره پس از انتخابات براي ساختن كشور و براي دفع تهديداتي از اين نوع بيش از هر زمان نياز به وحدت و همدلي است. دولت براي همه است و همه بايد از آن حمايت و به آن كمك كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون