• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3829 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

پيشخوان

از سوي رهبر معظم انقلاب صادر شد
پيام‌تسليت در پي درگذشت همسر امام جمعه مشهد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي درگذشت همسر گرامي حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد علم‌الهدي را تسليت گفتند. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب حجـ[ ‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيداحمد علم‌الهدي دامت بركاته؛ درگذشت بانوي مومن و صبور، همسر گرامي را به جناب‌عالي و فرزندان محترم و ديگر بازماندگان گرامي تسليت عرض مي‌كنم و رحمت و رضوان الهي را براي آن مرحومه و صبر و اجر وافر براي همه بازماندگان ايشان مسألت مي‌نمايم.


دستگيري ۵ نفر از عوامل مرتبط با داعش در بندر جاسك
رييس كل دادگستري هرمزگان گفت: ۵ نفر از عوامل مرتبط با گروه تروريستي داعش در بندر جاسك دستگير شدند. به گزارش ايلنا، محمدصادق اكبري عنوان كرد: در روزهاي گذشته تعداد ۵ نفر از عواملي كه مرتبط با گروه تروريستي داعش بودند در بندر جاسك دستگير و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. وي افزود: پرونده اين افراد در جريان رسيدگي است و در آينده نزديك حكم قطعي در مورد آنان صادر مي‌شود. رييس كل دادگستري استان هرمزگان در ادامه از به هلاكت رسيدن ۴ نفر از اشرار مسلح در كوه‌هاي اطراف شهرستان رودان توسط ماموران نيروي انتظامي خبر داد و ابراز كرد: اين افراد پس از درگيري با ماموران نيروي انتظامي به هلاكت رسيدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون