• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3835 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

مرگ دو كارگر زير آوار

دو كارگر در پي ريزش آوار در يك ساختمان مسكوني در منطقه چهاردانگه كشته شدند. سيد جلال ملكي گفت: حادثه در يك ساختمان سه طبقه مسكوني رخ داده و در حالي كه كارگران در قسمت حياط مشغول حفر يك زيرزمين بودند، ناگهان بخشي از ديوارها و سقف اين زيرزمين تخريب شده و بر سر دو كارگر ريخته و آنان تا زير گردن در زير حجم زيادي از سنگ و خاك گرفتار شده بودند. آتش‌نشانان پس از انجام ايمن‌سازي‌هاي لازم مشغول خاكبرداري و آواربرداري در محل حادثه شده و پس از دقايقي موفق شدند دو كارگر را كه يكي 42 و ديگري 50 سال سن داشتند از زير آوار خارج كنند كه متاسفانه پس از بررسي علايم حياتي مشخص شد هر دو كارگر جان خود را از دست داده‌اند. آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل حادثه آن را به عوامل انتظامي تحويل داده و در ساعت 22:04 به عمليات خود خاتمه دادند.

 

سكته قلبي بيشترين علت فوت پايتخت‌نشينان
مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا با اشاره به آمار متوفيان شهر تهران در طول سال گذشته گفت: در ميان مناطق 22گانه شهر تهران بيشترين و كمترين فوتي‌هاي پايتخت مربوط به مناطق 4 و 22 بوده است. اكبر توكلي مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) همچنين در ادامه گفت: در طول سال 1395، 54 هزار و 769 نفر در شهر تهران فوت كرده‌اند كه از اين تعداد 31 هزار و 268 نفر مرد، 22 هزارو 520 نفر زن و 981 نفر نوزاد بوده‌اند. وي كمترين فوت‌شدگان را گروه سني 5 تا 9 سال با 153 پسر، 113 دختر و 14 نوزاد بيان كرد كه به طور كلي 280 فوت شده را شامل مي‌شود

 

گرما و تشنگي جان 2 نوجوان را در فنوج گرفت
ايرنا| مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي دانشكده علوم پزشكي ايرانشهر گفت: گرماي زياد و تشنگي جان 2 نوجوان 13 ساله اهل مسكوتان از توابع شهرستان فنوج در جنوب سيستان و بلوچستان را گرفت. محمودرضا ناصح گفت: پنج نوجوان اهل مسكوتان كه ديروز به منطقه جلگه روستاي چاه‌جنگي خان رفته بودند پس از برگشت به مسكوتان خودروي آنان در مسير راه دچار نقص فني شد. وي اضافه كرد: سه نوجوان 13 ساله از اين جمع تصميم مي‌گيرند پياده به طرف مسكوتان حركت كنند كه در راه برگشت به دليل گرماي شديد هوا و تشنگي زياد متاسفانه 2 نفر آنان فوت كردند و يك نفر ديگر كه صبح امروز با كمك اهالي پيدا شد به مركز درماني مسكوتان انتقال يافت. خوشبختانه حال عمومي اين نوجوان رضايت‌بخش است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون