• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

عدد نوشت

كاهش مبادلات ايران و امريكا

وزارت بازرگاني امريكا از افت ۴۲ درصدي مبادلات تجاري اين كشور با ايران در سال ۲۰۱۴ خبر داد و اعلام كرد ايران در ميان مقاصد صادراتي امريكا در رتبه ۱۳۶ قرار داشته است. كل مبادلات تجاري ايران و امريكا در سال 2014 را 1/182 ميليون دلار اعلام شده است. مبادلات تجاري دو كشور در اين سال با كاهش قابل توجه 42 درصدي نسبت به سال قبل از آن مواجه شده است. مبادلات ايران و امريكا در سال 2013 بالغ بر 314/2 ميليون دلار اعلام شده بود.

بدهي وزارت راه به پيمانكاران  

امير اميني، معاون وزير راه از بدهي ۵هزار ميليارد توماني وزارت راه و شهرسازي به پيمانكاران خبر داد و با اشاره به طلب پيمانكاران در حوزه راه‌سازي در كشور گفت: متاسفانه در حدود پنج هزار تا پنج هزار و 500 ميليارد تومان به پيمانكاران بدهكار هستيم كه بخشي از آن با اعتباراتي كه تا پايان سال به ما اختصاص مي‌يابد، جبران مي‌شود. مابقي بدهكاري به پيمانكاران را احتمالا بعد از ابلاغ سازمان مديريت برنامه‌ريزي، از محل اعتبارات بند ج تبصره سه قانون بودجه سال 93 حدود يك هزار ميليارد تومان بتوانيم با اخذ تخصيص از خزانه به پروژه‌ها تزريق كنيم.

افزايش واردات تيلاپيا

در حالي كه پرورش، واردات و مصرف ماهي تيلاپيا چند سالي است به موضوع جنجالي و مورد اختلاف سازمان‌هاي محيط زيست و شيلات تبديل شده، واردات آن با بيش از 235 درصد افزايش طي 10 ماهه امسال به بيش از 37 ميليون دلار رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون