• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3848 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

وضعيت مبهم هيات‌رييسه پرسپوليس

حميدرضا گرشاسبي عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس

1- آخرين باري كه طارمي به باشگاه پرسپوليس آمد، اعلام كرد كه تصميم نهايي‌اش براي جدايي از پرسپوليس را گرفته و گفت كه مي‌خواهد به خارج از كشور برود. او عنوان كرد كه كمكش كنيم چرا كه مي‌خواهد پيشرفت كند و براي پيشرفت قصد رفتن به فوتبال و خارج از كشور را دارد. ما هم به او گفتيم كه حرفه‌اي باش و اگر مي‌خواهي پيشرفت كني در همين پرسپوليس بمان چراكه تيم وضعيت خوبي در آسيا دارد و مي‌توانيم حتي قهرمان آسيا شويم. اين موضوع رزومه خوبي براي تو خواهد بود اما به هر حال طارمي مصر است كه از پرسپوليس برود و آن روز به ما گفت كه تا 3-2 روز ديگر مواردي كه براي دريافت رضايتنامه شرط گذاشته شده را به باشگاه ارايه مي‌كند.
2- طارمي گفت كه برنامه‌ريزي كردم كه به اروپا بروم و در اين شرايط نمي‌توانم حتي به اردوي اوكراين بروم. چون برنامه‌ريزي‌هايم را انجام دادم. طارمي به ما گفت تا روز شنبه تعهداتي كه وجود دارد را پرداخت خواهد كرد. او مي‌خواهد با انجام اين كار فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. ما هم همه تلاش‌مان را كرديم كه طارمي با ما بماند اما او مصرانه به دنبال جدايي از پرسپوليس و ادامه فوتبالش در اروپاست.
3- طارمي از ما درخواست تخفيف براي دريافت رضايتنامه‌اش داشت اما ما به او گفتيم كه اينجا ملك شخصي نيست. پرسپوليس يك باشگاه دولتي است و اگر مي‌خواهي جدا شوي بايد حرفه‌اي رفتار كني و از طرفي هم بايد دين باشگاه ادا شود. تا اين لحظه كه با شما صحبت مي‌كنم هيچ تخفيفي براي جدايي طارمي در نظر نگرفته‌ام اما اين موضوع كه انجام شود يا نه بستگي به تصميم نهايي هيات‌مديره است. البته طارمي خودش بهتر از هر كسي مي‌داند اگر زمان از دست برود خودش ضرر خواهد كرد چراكه بازيكنان مشغول تمرين هستند.
4- هيچ چيزي درباره وضعيت هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس مشخص نيست. با خود من هم صحبتي نشده است اما شرايط به گونه‌اي است كه همان طور كه هيات‌مديره باشگاه استقلال ناگهاني عوض شد براي پرسپوليس هم، ‌همين اتفاق رخ خواهد داد. در باشگاه استقلال هم هيچ كسي نمي‌دانست كه در هيات‌مديره بعدي هست يا نه و براي پرسپوليس هم شرايط اين گونه است. البته بايد بگويم كار در پرسپوليس بسيار سخت است. مشكلات متعدد و پرونده‌هاي مالي زياد كار را بسيار سخت كرده است و مسووليت سنگيني روي دوش مديران باشگاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون