• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

چهره‌ها- گفته‌ها

اصلاح‌طلبان ليست واحد مي‌دهند

غلامحسين كرباسچي، دبيركل حزب كارگزاران سازندگي: قطعا همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب دور هم جمع شده و يك ليست واحدي را براي حضور در انتخابات مجلس دهم ارايه مي‌دهند. حزب كارگزاران سازندگي زيرمجموعه‌اي از گروه‌هاي اصلاح‌طلب است و تلاش ما بر اين است تا انتخابات پيش‌رو به مانند انتخابات سال ۹۲ منسجم با گروه‌هاي اصلاح‌طلب حركت كرده و ليست واحدي را ارايه كنيم. ما به هيچ‌وجه درصدد ارايه ليست مستقل براي حزب كارگزاران نيستيم و تمام تلاش ما بر اين است تا بتوانيم در انتخابات آينده منسجم و موفق عمل كنيم.  (فارس)

اپوزيسيون دولت نيستيم

سيدرضا تقوي، رييس شوراي همگرايي اصولگرايان: اگر يك فرد اصولگرايي خطايي كرده باشد نبايد آن را به پاي تمام اصولگرايان گذاشت. اصولگرايي حزب نيست بلكه يك جريان در بطن انقلاب است و هر ولايتمداري كه دل در گرو نظام و انقلاب دارد مي‌تواند عضو نشست‌هاي همگرايي اصولگرايان باشد. همگرايي اصولگرايان هيچ ربطي به انتخابات ندارد. ما با هيچ كس نبسته‌ايم و هيچ شخصيتي پشت پرده ما نيست. ما فقط آمده‌ايم نفاق را تبديل به صميميت كنيم. هركس بخواهد كه در اين جلسات همگرايي اصولگرايان بحث انتخاباتي كند، جلوي او را خواهيم گرفت. ما اپوزيسيون دولت نيستيم. ما چون مقلد رهبري هستيم و رهبري نيز فرموده‌اند كه از دولت حمايت شود از دولت حمايت مي‌كنيم. ما هيچگاه آرزوي شكست ديگران را كه در مسند اجرا نشسته‌اند نداريم. (ايسنا)

لمپن‌ها بايد از درون جريان اصولگرا طرد شوند

كاظم جلالي، رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس: اصولگرايي كه از دايره اخلاق خارج شود، اصولگرا نيست زيرا اگر اصولگرايي از دايره انگيزه ايماني و الهي خارج شود، تنها پوسته‌اي از آن باقي مي‌ماند. كساني كه در جريان اصولگرايي به دنبال لمپنيسم سياسي هستند، بايد از اين جريان طرد شوند و اگر دريابيم كه نيازمند بقاي گفتمان اسلامي در اداره كشور هستيم، جمهوري اسلامي بايد بتواند اقتصاد، معيشت، فرهنگ و زندگي مردم را تامين كند. بخشي از مسائل كه در هشت سال در ايران با عنوان اصولگرايي اتفاق افتاد را نيز شاهد بوده‌ايم، لذا اصولگرايي بايد عزم خود را جزم كند و اگر اصولگرا هستيم خطاي فرزندمان را هم نبايد لاپوشاني كنيم. نبايد به نام اصولگرايي شاهد دروغگويي باشيم و بر اين اساس نمي‌توانيم شاهد دروغگويي و تحريك احساسات مردم باشيم.  (ايرنا)

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون