• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3849 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

نبايد به طارمي التماس كنند

رضا شاهرودي پيشكسوت پرسپوليس

1- فكر مي‌كنم امسال هم همچون فصل گذشته تيم در فصل نقل‌ و انتقالات شرايط بسيار خوبي دارد. باشگاه توانش را به خرج داد تا بازيكنان مدنظر برانكو جذب شوند. الان هم فكر مي‌كنم نفرات خوبي جذب شده‌اند كه مي‌توانند در طول فصل به پرسپوليس كمك كنند. سال قبل تيم به اوكراين رفت و شرايط آن جا را بررسي كردند و استفاده خوبي هم از شرايط كمپ تمريني كي‌يف بردند. به‌ هر حال امسال هم مي‌توانند با استفاده از اين كمپ تمريني خود را براي شروع خوب در ليگ آماده كنند.
2-  واقعا نمي‌دانم كه چرا طارمي به تمرينات تيم نمي‌رود. باشگاه با او قرارداد دارد و با وجود اين قرارداد به اين بازيكن ۱۴ روز مهلت داد تا بتواند مبلغ رضايتنامه‌اش را تامين كند. البته من معتقدم همين ۱۴ روز را هم نبايد فرصت مي‌دادند، بلكه از همان ابتدا بايد طارمي در تمرينات شركت مي‌كرد و اگر روزي قصد جدايي داشت با بازيكنان و كادرفني خداحافظي مي‌كرد و خيلي حرفه‌اي جدا مي‌شد. نه اينكه يك روز بگويند سر تمرين مي‌رود و يك روز ديگر بگويند كه
 مي‌خواهد جدا شود.
3- درباره پست‌هاي اينستاگرام برخي از بازيكنان پرسپوليس در حمايت از طارمي هم بايد بگويم معني اينگونه پست‌هاي حمايتي را نمي‌دانم. نبايد به كسي كه مي‌خواهد جدا شود، التماس كنند تا به تيم برگردد. مگر پرسپوليس جاي التماس كردن است؟ ما كه با افتخار براي تيم بازي كرديم و اعتقاد داريم هيچ چيز و هيچ كسي بزرگ‌تر از نام پرسپوليس نيست. اگر الان من رضا شاهرودي هستم فقط به خاطر نام بزرگ پرسپوليس و هواداران ميليوني اين باشگاه است. به اعتقاد من بازيكني كه مي‌خواهد در تيم پرسپوليس بازي كند بايد همان ابتدا ۵۰۰ ميليون تومان تخفيف بدهد تا پيراهن پرسپوليس را بپوشد. اين باشگاه بسيار بزرگ است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون