• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3853 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

خبر كوتاه

 نمايشگاه اكبر رادي برگزار مي‌شود
نخستين دوره نمايشگاه اسناد تصويري آثار اكبر رادي در خانه هنرمندان ايران برپا مي‌‌شود. اين نمايشگاه در بردارنده اسناد مربوط به رادي در قالب عكس، گرافيك و تصوير است كه به كوشش بنياد رادي با همكاري تماشاخانه ايرانشهر با هدف گردآوري آثار و اسناد تصويري اكبر رادي و در دو بخش مسابقه و خارج از مسابقه برگزار مي‌شود. نمايشگاه نامبرده به دبيري ابراهيم حسيني از ۱۷ تا ۲۹ شهريورماه سال ۱۳۹۶ در نگارخانه‌ تابستان خانه‌هنرمندان ايران برگزار مي‌‌شود و برگزيدگان آن طي برگزاري آيين پاياني در ۲۹ شهريورماه ۹۶ در تالار جليل شهناز خانه‌ هنرمندان ايران معرفي مي‌شوند.


فرهنگسراي نياوران ميزبان انيميشن‌هاي ايراني
انيميشن‎هاي برگزيده ايراني ۲۴ تير‎ در سينماتك فرهنگسراي نياوران به نمايش در مي‎آيند.
بنياد آفرينش‎هاي هنري نياوران اين هفته برنامه خود را به پخش انيميشن‎هاي برگزيده ايراني اختصاص داده است. در اين برنامه انيميشن‎هايي همچون «داش آكل» به كارگرداني هاجر مهراني، «نقش هر پرده» به كارگرداني مريم فرح‎زادي، «دختر آت آشغالي» به كارگرداني محمد زارع و شلاله خيري، «آبي» به كارگرداني مريم فرح‎زادي، «پسر كوچك» به كارگرداني مونا عبدالله‎شاهي، «آقاي اُ» به كارگرداني گلناز گودرزي، «ايكي» به كارگرداني پرستو كاردگر با حضور سازندگان و عوامل آنها به نمايش در مي‎آيد. اين انيميشن‌ها ۲۴ تير‎ماه ساعت ۲۰ با حضور سازندگان و عوامل در سينما تك فرهنگسراي نياوران به نمايش در مي‎آيند.


نمايش«اگه بميري...»  با  بازي كاظم سياحي
گروه بازيگران نمايش «اگه بميري...» به كارگرداني سمانه زندي‌نژاد تكميل شد و كاظم سياحي با اين اثر در تماشاخانه ايرانشهر روي صحنه مي‌رود. نمايش «اگه بميري...» نوشته فلوريان زلر با كارگرداني سمانه زندي‌نژاد و به تهيه‌كنندگي مهرداد بهاءالديني از اول مردادماه در سالن ناظرزاده‌كرماني مجموعه ايرانشهر اجراي عمومي خود را آغاز مي‌كند. رضا بهبودي، الهام كردا و ستاره پسياني نيز از ديگر بازيگران نمايش «اگه بميري... » هستند. از ديگر عوامل اين نمايش مي‌توان به روح‌الله زندي‌فر مجري طرح، شيما ميرحميدي طراح صحنه و لباس، آنكيدو دارش طراح صدا، فراز اسكندري طراح ويديو، رضا خضرايي طراح نور، صادق زرجويان طراح پوستر و تيزر و مهدي آشنا عكاس اشاره كرد. اين نمايش از اول مردادماه در سالن ناظرزاده كرماني تماشاخانه ايرانشهر به صحنه مي‌رود. مهر


جشنواره فيلم‌هاي سينمايي شبكه چهار
جشنواره فيلم‌هاي سينمايي شبكه چهار سيما اين هفته فيلم‌هايي از علي حاتمي، داريوش مهرجويي، ناصر تقوايي، مسعود كيميايي، واروژ كريم‌مسيحي و مجيد مجيدي را براي علاقه‌مندان سينما پخش مي‌كند. اين شبكه از ۲۴ تا ۲۹ تير ماه مجموعه‌اي از برترين آثار سينماي ايران را براي پخش تدارك ديده است. كمال‌الملك، هامون، پرده‌آخر، سرب، ناخدا خورشيد و پدر عناوين فيلم‌هاي سينمايي است كه در قالب جشنواره فيلم‌هاي سينمايي شبكه چهار به نمايش در مي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون