• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3854 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

گزارش‌هايي از وضعيت نامناسب معدن زمستان يورت ارايه كرده بوديم

فارس|  رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: «در سال ۹۴ و ۹۵ گزارش‌هايي از مشكلات و خطرات احتمالي معدن زمستان يورت تهيه و ارايه كرديم كه اخيرا هيات اعزامي از سوي رياست‌جمهوري همان نتايج را استخراج كردند.»
ناصر سراج در خصوص پرونده معدن زمستان يورت گفت: ما سال 94 و 95 گزارشي را راجع به اين معدن فرستاديم و موضوع را پيگيري كرديم.
وي افزود: پيگيري‌هايي انجام شده بود اما اقدامات اساسي كه بايد صورت مي‌گرفت انجام نشد، هياتي كه رييس‌جمهور براي بررسي فرستاده بودند نتيجه‌اي را گرفتند كه ما سال 94 و 95 گرفتيم.
سراج تصريح كرد: گازي كه آنجا در حال انتشار بود و بايد جلوي آن را مي‌گرفتند متاسفانه به آن توجهي نكردند، نامه‌هايي هم نوشته بودند اما اجرايي نشده بود.
رييس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه پرونده معدن هم‌اكنون در دادسرا در حال بررسي است، گفت: البته الان سازمان‌هاي منطقه‌اي فعال شده‌اند و پيگير رفع مشكلات هستند. وي با اشاره به اينكه همه معادن با مشكل مواجه هستند، گفت: «معمولا تعداد زيادي از شركت‌هاي خصوصي به صورت هلدينگي مسووليت اين معادن را به عهده دارند كه آنها هم بيشتر به فكر منافع خودشان هستند تا كارگران معدن، به همين جهت سازمان‌هاي دولتي بايد نظارت داشته باشند.»  بدين ترتيب به نظر مي‌رسد سرنوشت  پرونده معدن‌چيان يورت همچنان باز بوده و خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون