• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3880 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

خبر كوتاه

بازي سايپا و استقلال قطعا در دستگردي

رضا درويش، مديرعامل باشگاه سايپا درباره مكان برگزاري ديدار سايپا و استقلال، اظهار كرد: براساس مذاكراتي كه با مسوولان شوراي تامين استان تهران انجام داديم اين شورا موافقت خود را با برگزاري بازي ما و استقلال در ورزشگاه پاس قوامين (دستگردي) اعلام كرده است كه بر همين اساس اين بازي قطعا در اين ورزشگاه برگزار مي‌شود. نامه شوراي تامين هم در اختيار ما است. وي درباره احتمال ايجاد ترافيك در اطراف اين ورزشگاه، گفت: چرا بايد ترافيك ايجاد شود؟ اطراف اين ورزشگاه بزرگراه‌هاي زيادي وجود دارد و فكر نمي‌كنم ديدار ما و استقلال ترافيك ايجاد كند.

 

كناره‌گيري شاراپووا از مسابقه‌هاي سينسيناتي
ماريا شاراپووا كه به دليل آسيب‌ديدگي از مسابقه‌هاي استنفورد كناره‌گيري كرده بود در مسابقه‌هاي سينسيناتي نيز به دليل مشكل بازو حضور پيدا نمي‌كند.
شاراپووا كه پيش از اين در رنك يك جهان قرار داشت در حال حاضر در رنكينگ جهاني در رتبه ۱۴۹ قرار دارد. شاراپووا ۱۵ ماه به دليل مصرف ملدونيوم محروم بود و در اين فصل تازه به رقابت‌ها بازگشته است. او در اين باره گفت: من به سينسيناتي آمدم و مي‌خواستم كه در مسابقه‌ها شركت كنم اما دكترم به من پيشنهاد داد كه بهتر است در مسابقه‌ها حاضر نشوم تا براي مسابقه‌هاي اپن امريكا ريكاوري داشته باشم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون