• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3883 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

حق هر مديري است كه همكارانش را انتخاب كند

انتظار كسب مدال از ايروبيك و آكروژيم نداريم

زهرا اينچه درگاهي رييس فدراسيون ژيمناستيك

در رقابت‌هاي آسيايي قزاقستان در رشته‌هايي مثل ايروبيك و آكروژيم كه تعطيلي زيادي هم از جهت اردو و تمرين و هم از منظر مسابقه‌ها و ليگ داشتند نمي‌توان انتظار كسب مدال داشت. حضور اين رشته‌ها در مسابقه‌هاي بين‌المللي به سال‌هاي پيش برمي‌گردد. در زمان فدراسيون قبل و حتي سرپرستي گذشته حتي براي تيم ملي ژيمناستيك هنري هم اردو و تمرين زيادي وجود نداشت. اردوهاي چهار روزه در هيچ كجاي دنيا براي اين رشته معنا ندارد. اردوها معمولا ۱۴ روز به بالا برپا مي‌شوند. همين كه توانستيم بعد از سال‌ها تيم ملي را سازماندهي كنيم و اردوهاي استاندارد را از سر بگيريم براي تيم انگيزه‌بخش خواهد بود. البته وضعيت ملي‌پوشان هم بد نيست ولي قول كسب مدال نمي‌توان داد. همين كه در اين رقابت‌ها بعد از سال‌ها حضور پيدا كنيم و چهره مخدوشي از خود به نمايش نگذاريم براي ما كافي است. اگر صاحب جايگاه و مدالي بشويم كه بهتر خواهد بود، در غير اين‌صورت همين كه تيم در حد قابل قبولي ظاهر شود خوب است.
فدراسيون از بيرون آرام نيست هر كسي به دنبال سهم‌خواهي و منفعت‌طلبي است. هر كسي جايگاهي براي خود مي‌طلبد و اين باعث ناآرامي در بيرون از فدراسيون ژيمناستيك شده است. من نمي‌دانم چرا برخي عادت كرده‌اند كه هميشه باشند، اما ما نمي‌توانيم متعاقب خواسته افراد رفتار كنيم.
برخي از پرسنل اضافي بودند و راندمان كاري نداشتند. همچنين تاريخ قراردادشان تمام شده بود در نتيجه از آنها خواستيم براي تسويه حساب و توافق با فدراسيون بيايند. اما به جز يك نفر كسي نيامد. برخي به جاي اينكه براي تسويه حساب به فدراسيون بيايند راه شكايت و هرج و مرج را پيش گرفتند و معترض شدند كه چرا ديگر سمتي ندارند. اين حق يك مدير است كه همكاران و كارمندان خودش را انتخاب كند و از افرادي جوان‌تر و با راندمان كاري بالاتر انتخاب كند. بخشي از كادر فدراسيون مشخص شده‌اند اما هنوز كامل مشخص نيست. سرمربي تيم ملي ژيمناستيك هنري هنوز تعيين نشده است. در حال بررسي و انتخاب سرمربي هستيم كه هنوز به تاييد نهايي نرسيده‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون