• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3887 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

اختلاف‌نظر مانع دولت نباشد

سيدمحمد حسيني، عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب (جمنا) در خصوص شرايط دولت و كابينه گفت: مصلحت كشور در اوضاع فعلي ايجاب مي‌كند كه زمينه براي كار و تلاش دولتمردان از هر جهت مهيا باشد و اختلاف‌نظرهاي سياسي مانع خدمت‌رساني رييس‌جمهور منتخب مردم نباشد.
وي افزود: اصولگرايان بر همين مبنا ديدگاه‌هاي سياسي را كنار گذاشتند و اينك انتظار دارند دولت با اين پشتوانه قوي اقدامات موثري انجام داده و تحقق مطالبات رهبري، خواسته‌هاي معقول مردم و برنامه‌ها و وعده‌هاي رييس‌جمهور به ويژه در حوزه رونق بخشي به اقتصاد و بهبود وضع معيشتي مردم را در اولويت قرار دهد.
در دولت دوم آقاي روحاني ديگر گوش كسي بدهكار فرافكني و مقصر دانستن گذشتگان نيست. همه توقع دارند با تجربه دوره اول، تكيه بر ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي داخلي، گام‌هاي بلندي جهت اجراي برنامه ششم توسعه برداشته شود و سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در حوزه‌هاي گوناگون به خصوص در عرصه اقتصاد مقاومتي عملياتي شود و نتيجه تلاش‌ها براي مردم ملموس باشد.
رييس‌جمهور نيز در نخستين جلسه دولت بر اين نكته تاكيد كرد كه مردم چك سفيد امضا به دولت نداده‌اند، به عبارت ديگر جبران اعتماد مردم تنها در سايه مجاهدت و تلاش صادقانه صورت
مي‌گيرد. خبرآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون