• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3887 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

حاشيه‌هاي جلسه شورا:

  بعد از جلسه شورا، نوبت به عكس‌هاي يادگاري بود. از عكس‌هاي شهردار و معاونينش با اعضاي شورا تا عكس يادگاري اعضاي شورا و قاليباف با خبرنگاران. شايد جالب‌ترين صحنه در اين بين عكسي بود كه قاليباف به صورت سلفي از خود و اعضاي شورا گرفت و عكسي كه عباس جديدي (به عنوان عضوي كه به عكس‌هاي سلفي مشهور است) از خود و خبرنگاران گرفت.
  بعد از مراسم، چمران و قاليباف با اهداي يك جلد ديوان حافظ نفيس و تقديرنامه از اعضاي شوراي چهارم و معاونين شهردار تقدير كردند.
  بعد از اينكه قاليباف براي قرائت نطق خود به پشت تريبون رفت، رحمت‌الله حافظي به عنوان مهم‌ترين منتقد وي و عليرضا دبير كه در ماه‌هاي پاياني شورا به منتقد شهردار تبديل شده بود (اگرچه كه در ابتداي دوران شوراي روابط بسيار نزديكي داشتند)  از صحن شورا خارج شدند. حافظي گفت: «آنچه يافت مي‌ نشود آنم آرزوست.»
  اعضاي شورا بعد از خروج از صحن با حاضران روبوسي كرده، حلاليت مي‌طلبيدند.
 مسجدجامعي هم مانند هميشه به شكلي متفاوت و با قرائت شعري از حافظ از شوراي چهارم خداحافظي كرد.
  ديروز محمدعلي نجفي، شهردار منتخب آينده تهران عكسي را در فضاي مجازي منتشر كرد كه يادگاري از شوراي سوم بود. عكسي كه او را در كنار احمد مسجدجامعي و معصومه ابتكار نشان مي‌داد.
  ديروز عكسي در فضاي مجازي منتشر شده بود كه حكايت از ابتكار احمد مسجدجامعي در برگزاري ميهماني خداحافظي با حضور شهردار تهران و اعضاي شوراي چهارم داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون