• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3899 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور

ويژه

تمهيدات مناسب فرودگاه مشهد براي بازگشت زايران  برگشت حجاج از 17 شهريور

 مديركل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي گفت: بازگشت حجاج خراساني از حج تمتع از 17 شهريور ماه آغاز و فرودگاه مشهد با درنظر گرفتن تمهيدات و تسهيلات مطلوب براي پذيرش زايران سرزمين وحي آمادگي كامل دارد.محمد باقر قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد در اين خصوص گفت: با انسجام و برنامه‌ريزي دقيق و مدون در پي ارايه خدمات و تسهيلات مناسب براي عمليات بازگشت زايران حج تمتع 96 هستيم.

رشد 115درصدي پورتفوي بيمه سرمد
مراسم افتتاحيه شعبه بيمه سرمد در استان خراسان شمالي، با حضور دكتر اسماعيل دلفراز مديرعامل، دكتر عبدالرضا عزيزي نماينده شيروان در مجلس شوراي اسلامي و رييس كميسيون اجتماعي مجلس، دكتر اكبر ايزدي مديرعامل سازمان هدفمندي يارانه‌ها، محمود دلپسند معاون برنامه‌ريزي استانداري، علي طايي مدير شعب بانك صادرات ايران در استان خراسان شمالي و جمعي ديگر از مديران استاني و نمايندگان بيمه سرمد در خراسان شمالي برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي بيمه سرمد، در ابتداي مراسم، مديرعامل اين شركت ضمن خوشا‌مدگويي به حضار، به بيان اهداف اين شركت در سال 1396 پرداخت. وي از رشد 115درصدي پورتفوي بيمه سرمد در 4 ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: «رشد پورتفوي بيمه سرمد درحالي صورت گرفته كه حداكثر 28 درصد از پورتفوي اين شركت را بيمه‌هاي ثالث و درمان تشكيل داده است و 72 درصد آن، مربوط به ساير رشته‌هاي بيمه‌اي است.»

تاثير كاهش نرخ سود سپرده‌ها بر تمامي بازارها
رييس كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي با يادآوري اجراي دستورالعمل بانك مركزي براي كاهش نرخ سود بانكي از روز ۱۱ شهريورماه، تاثير اين متغير را بر تمامي بازارها در مجموع «مثبت» توصيف كرد. مديرعامل بانك پارسيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايبِنا درباره اينكه كاهش نرخ سود سپرده‌هاي بانكي بر ساير بازارها از جمله طلا، ارز و مسكن چه تاثيري داشته است؟ گفت: از آنجايي كه كاهش نرخ سود سپرده‌ها، يك متغير مهم ميانجي محسوب مي‌شود، طبيعتا در بازارهاي ديگر از جمله ارز، طلا، مسكن و همين طور بازار سرمايه تاثيرگذار است.

در راستاي توسعه پايدار صنعتي كشور گام برمي‌داريم
 علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: بانك صنعت و معدن با انديشه‌هايي بزرگ در راستاي توسعه پايدار صنعتي كشور گام برمي‌دارد و توانسته است پروژه‌هاي عظيمي را در كشور به انجام برساند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، وي در مراسم جشني كه به مناسبت اعياد قربان و غدير و با حضور كاركنان اين بانك برگزار شد، تصريح كرد: خوشبختانه در ٤ سال گذشته و در دولت يازدهم اقدامات بسيار تاثيرگذار و بزرگي توسط بانك صنعت و معدن انجام شده است كه مرهون تلاش تمامي سطوح مديريتي و كارشناسي اين بانك است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون