• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3903 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

خبر كوتاه

اكران «ملي و راه‌هاي نرفته‌اش» از چهارشنبه
غلامرضا فرجي، سخنگوي شوراي صنفي نمايش از اكران فيلم سينمايي «ملي و راه‌هاي نرفته اش» به كارگرداني تهمينه ميلاني از چهارشنبه اين هفته خبر داد. به گفته او فيلم سينمايي «ملي و راه‌هاي نرفته‌اش» به كارگرداني تهمينه ميلاني از چهارشنبه ۲۲ شهريور ماه در گروه سينمايي كوروش به جاي فيلم «بيست و يك روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان اكران مي‌شود. البته نمايش «بيست و يك روز بعد» در زيرگروه‌هاي سينمايي ادامه مي‌يابد. همچنين طبق آيين‌نامه شوراي صنفي نمايش سقف تعداد هفته‌هاي فيلم سينمايي «اكسيدان» به كارگرداني حامد محمدي به پايان رسيده است و اكران آن روز سه‌شنبه ۲۱ شهريور ماه به پايان مي‌رسد و تنها مي‌تواند در سانس‌هاي فوق‌العاده نمايش داشته باشد.

نمايشگاه «بازگشته» درگالري ايوان
گالري ايوان از روز جمعه ۲۴ شهريور ميزبان مجموعه‌اي از نقاشي‌هاي نازنين علايي‌نيا است. گالري ايوان در جديدترين نمايشگاه خود ميزبان آثار فيگوراتيو و مينيمال نازنين علايي‌نيا با عنوان «بازگشته» خواهد بود كه در آن ۱۲ نقاشي رنگ روغن و يك اثر چيدمان به نمايش گذاشته مي‌شود. علايي‌نيا در اين مجموعه به موضوع انسان معاصر و نحوه مواجهه او با مشكلات و نااميدي‌ها پرداخته است. علايي‌نيا سابقه شركت در چند نمايشگاه گروهي را هم در پرونده خود دارد و «بازگشته» نخستين نمايشگاه انفرادي اوست. گالري ايوان مانند نمايشگاه‌هاي گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش اين آثار را به يكي از خيريه‌هاي معتبر اهدا خواهد كرد. نمايشگاه «بازگشته» ۲۴ شهريور تا ۷ مهرماه در گالري ايوان به آدرس الهيه، خيابان مهديه، خيابان جبهه، كوچه لساني، بن‌بست حميد، شماره ۱ برقرار است.

201 اثر به دبيرخانه جايزه شاملو رسيد
در پي انتشار فراخوان سومين جايزه شعر احمد شاملو كه ويژه مجموعه‌شعرهاي منتشر شده در سال 95 بود، 201 عنوان مجموعه شعر به دبيرخانه اين جايزه رسيد كه از اين تعداد، ۱۶۸ عنوان شرايط حضور در اين دوره جايزه را دارا بودند. خواندن و داوري آثار از زمان تحويل نخستين سري كتا‌ب‌ها آغاز شده است و داوران ضمن بررسي دقيق مجموعه‌ها، با برگزاري جلسات مشترك به بحث و تبادل نظر مي‌پردازند. نتايج نهايي مرحله نخست داوري در سومين دوره جايزه شعر احمد شاملو، تا پايان شهريورماه اعلام خواهد شد. برگزيدگان اين جايزه كه به كوشش بنياد الف. بامداد برگزار مي‌شود، آذرماه امسال همزمان با سالروز تولد احمد شاملو معرفي مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون