• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3904 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

واگذاري بليت‌فروشي به سرخابي‌ها

مهدي تاج رييس فدراسيون فوتبال

1-‌ تا امروز هيچ كشوري در آسيا ديده نشده كه بعد از صعود به جام جهاني دو بازي دوستانه انجام دهد. ما براي اينكه بتوانيم حضور خوبي در جام جهاني روسيه داشته باشيم، دو بازي دوستانه هماهنگ شده و هشت بازي طي درخواست سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال پيش‌بيني كرده‌ايم. يك بازي دوستانه با روسيه خواهيم داشت كه خود اين كشور هزينه را پرداخت كرده است و يك بازي هم با توگو كه يكي از تيم‌هاي آفريقاي جنوبي است كه اين هم بنا بر پيشنهاد كارلوس كي‌روش بوده است زيرا وي معتقد است كه ما در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه به احتمال زياد با يك تيم آفريقايي مواجه خواهيم بود و بهتر است با انجام ديدار با يك تيم آفريقايي خود را براي جام جهاني آماده كنيم. اين تيم، تيم بسيار خوبي است و ۱۴ بازيكن آن لژيونر هستند.
 2-‌ فوتباليست‌ها بخشي از پاداش خود را دريافت كرده‌اند و تا امروز به جز بازي تيم‌ ‌ملي فوتبال سوريه كه به نتيجه‌ مساوي ختم شد، تمام پاداش‌ها كه عدد قابل ملاحظه‌اي بود و يكي از اين پاداش‌ها در حدود ۸۰۰۰ دلار بود به بازيكنان فوتبال پرداخت شده است. ما سعي مي‌كنيم پاداش جام جهاني را نيز طي مراسمي به بازيكنان فوتبال پرداخت كنيم.
3-‌ فروش نفت به شركت ديگر با دخالت ما نبوده و خودشان بايد از سهميه خود كه بهنام پيشرو كيش بود دفاع كنند. البته طي صحبتي كه با گل محمدي، مديركل استان تهران داشتم، وي تاكيد داشت كه تيم فوتبال نفت طبق قرارداد به تعهدات خود عمل نكرده است و باشگاه خود را با نام نفت طلاييه به فروش رسانده است.
4-‌ بايد جام حذفي عين رقابت‌هاي ليگ، استاندارد برگزار شود. بايد در اين زمينه سازمان ليگ به كمك رسانه‌ها سميناري را برگزار كند كه چرا هشت تيم ليگ برتر در رقابت‌هاي جام حذفي حذف شدند؟ اين مساله بايد مورد بررسي جدي قرار بگيرد.
5-‌ با مديران عامل دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در خصوص فروش بليت اينترنتي به تفاهم رسيده‌ايم و قرار بر اين است كه بليت فروشي اينترنتي به خود باشگاه‌ها واگذار شود تا سهم خوبي را از اين مساله ببرند. به سازمان ليگ اعلام كرده‌ايم كه خود را وارد اين كار نكند و سهم خودش را از بليت فروشي دريافت كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون