• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3907 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ شهريور

خبر

شوخي دو جوان با پيرمرد باعث مرگ او شد
مهر| دو متهمي كه به خاطر شوخي باعث مرگ پيرمردي شوخ‌طبع در پارك شده بودند، دستگير شدند. ساعت ۵ صبح روز جمعه از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ فوت پيرمردي ۶۹ ساله در بيمارستان به كلانتري ۱۳۳ شهرزيبا اعلام شد. با حضور ماموران، اعضاي خانواده متوفي با طرح شكايتي گفتند كه متوفي به علت عوارض ناشي از ضربه و آسيب‌هاي وارد شده به مهره‌هاي گردنش فوت كرده است. پرونده مقدماتي با عنوان «فوت مشكوك» تشكيل شد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان در تحقيقات از اعضاي خانواده مقتول به نام منصور (۶۹ ساله) مطلع شدند كه تا دو ماه پيش او هر روز صبح در پارك كاجستان واقع در خيابان وفادار جنوبي ورزش مي‌كرده و به علت تردد زياد در داخل پارك و شوخ طبعي كه داشته، با افراد زيادي رابطه دوستانه داشته است. روز ۱۵ تيرماه زماني كه مقتول داخل پارك حضور داشته با دو نفر از جوانان پارك به نام‌هاي مهيار (۲۴ ساله) و اميرمهدي (۲۷ ساله) مشغول شوخي كردن بوده است. اين دو جوان دست و پاي او را گرفته‌اند و تاب داده‌اند و او را روي زمين انداخته‌اند. همين كار آنها باعث آسيب‌ديدگي شديد متوفي از ناحيه گردن شده و از آن تاريخ تاكنون اقدامات درماني متعددي روي مهره‌هاي گردنش صورت گرفته كه نهايتا در ساعت ۵ صبح ديروز پس از انجام عمل جراحي و در داخل بيمارستان فوت كرد. خانواده پيرمرد از مهيار و اميرمهدي شكايت كردند و كه هر دو نفر آنها در ساعت 9 شب گذشته در محل سكونت‌شان در خيابان وفادار جنوبي دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند. مهيار و اميرمهدي در اظهارات اوليه منكر هرگونه آسيب رساندن به متوفي شدند. اما در ادامه با بيان حقيقت گفتند كه به قصد شوخي كردن با متوفي، او را تاب داده و به زمين انداخته‌اند. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي اعلام كرد: جسد متوفي براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شده است. متهمان پرونده نيز با صدور قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده و براي انجام تحقيقات در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند.

ترخيص ۳ مجروح ايراني حادثه تروريستي عراق
ايلنا| دو مجروح حادثه تروريستي عراق براي جلوگيري از قطع عضو و به دليل مشكلات عروقي به بيمارستان فوق‌تخصصي اهواز اعزام شدند. رييس دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آبادان درباره وضعيت مجروحان ايراني حادثه تروريستي روز پنجشنبه در ناصريه عراق گفت: عصر روز گذشته ۹ مجروح از مرز شلمچه تحويل گرفتيم. يكي از مجروحان را به دليل مشكلات عروقي در همان لحظه اول با بالگرد به بيمارستان اهواز اعزام كرديم. دو بيمار ديگر ديروز صبح به دليل مشكلات و آسيب عروقي براي جلوگيري از نقص عضو به مركز فوق‌تخصصي عروق در اهواز اعزام شدند.
رييس دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي‌درماني آبادان خاطرنشان كرد: سه نفر از مجروحان اين حادثه ديروز از بيمارستان مرخص شدند، دو بيمار ديگر نيز در حال حاضر در اتاق عمل هستند و اعمال جراحي ارتوپدي براي آنها در حال انجام است. يك بيمار نيز با توجه به اينكه حال عمومي خوبي دارد، اما پس از تثبيت حالش مرخص خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون