• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3908 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

ويژه

پيگيري مطالبات حج‌گزاران در فرودگاه بين‌المللي مشهد
مديركل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي در خصوص روند انجام عمليات بازگشت حجاج از حج تمتع 96 گفت: خوشبختانه با برنامه‌ريزي‌هاي دوره‌اي و تمهيداتي كه براي عمليات بازگشت حاجيان از سرزمين وحي در نظر گرفته بوديم، طبق انتظارات اين عمليات بدون هيچ مشكل و در شرايطي مطلوب در حال انجام است و نحوه خدمات‌رساني باعث رضايت‌مندي حجاج و خانوده‌هاي آنان شده است.

 

رضايت ناشران البرزي از بانك شهر
رييس سرپرستي منطقه ٥ بانك شهر از رضايتمندي ناشران و بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب استاني البرز از خدمات اين بانك خبر داد. به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي، شهرام عالي پور با اعلام اين خبر و با اشاره به خدمات‌دهي بانك شهر به بازديدكنندگان و ناشران براي دومين سال متوالي در نمايشگاه كتاب البرز، گفت: اين بانك به عنوان بانك حامي از سال گذشته همكاري مناسبي را در برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب استاني داشته است.  عالي‌پور تصريح كرد: هشتمين نمايشگاه كتاب البرز نخستين نمايشگاه استاني بود كه در سال ٩٦ برپا شد و بانك شهر در آن حضور چشمگيري داشت.

فولاد مباركه بازدهي  ۴۳ درصدي را عايد سهامداران خود كرد

سهام فولاد مباركه اصفهان كه در سال ۹۵ بازدهي ۴ درصدي را كسب كرده بود، از ابتداي سال جاري تا پيش از معاملات منتهي به ۱۹ شهريورماه، بازدهي ۴۳ درصدي را عايد سهامداران خود كرده است. اين مطلب را امــيرحسين نادري، معـــاون اقتصادي و مالي شركت فولاد مباركه اصفهان مطرح كرد و در ادامه درخصوص تاثير افزايش قيمت جهاني الكترود گرافيتي بر سودآوري شركت بيان كرد: براي توليد هر تن فولاد به روش قوس الكتريكي حدود ۲ كيلوگرم الكترود گرافيتي به كار مي‌رود. رشد قيمت الكترود گرافيتي در ماه‌هاي اخير بر افزايش بهاي تمام شده توليد محصول موثر است اما اين افزايش بهاي تمام شده در حدي نبوده كه موجب نگراني شود.


افتتاح شركت داروسازي بهوزان با تسهيلات بانك صنعت و معدن

 شركت داروسازي بهوزان با تسهيلات مصوب ارزي 2 ميليون و 980هزار يورويي بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، شركت داروسازي بهوزان در استان گيلان احداث شده و براي 35 نفر ايجاد اشتغال كرده است. بر اساس اين گزارش، بانك صنعت و معدن تاكنون بيش از 103 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان گيلان پرداخت كرده است. گفتني است طرح‌هاي زيادي در سال‌هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سطح كشور به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.


بيمه البرز به عنوان نخستين شركت بيمه، وارد عرضه اوراق بهادارسازي بيمه مي‌شود

مديرعامل بيمه البرز خبر داد: شركت بيمه البرز آمادگي دارد به عنوان نخستين شركت بيمه وارد بازار اوراق بهادار بيمه شود. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، سيد رسول تاجدار در حاشيه آيين رونمايي از بيمه‌نامه «چترا»‌ي بيمه البرز، ‌گفت: بازار بيمه اتكايي جهان در حال ورود به مرحله خاصي از عمر خويش است، به طوري كه شاهد افت و كاهش قيمت‌ها و افزايش ظرفيت قبولي شركت‌ها و از طرفي ورود ابزارهاي مالي جديد مانند اوراق ريسك يا همان روش سرمايه جايگزين و در نهايت كاهش تدريجي سهم بازار شركت‌هاي سنتي اتكايي در جهان هستيم، به طوري كه در 5 سال گذشته ميزان رشد اوراق ريسك تقريبا معادل 2 برابر ميزان رشد حق بيمه بازارهاي سنتي است، هر چند قدر مطلق اعداد در بازار اوراق ريسك كوچك است ولي به سرعت در حال رقابت با بازارهاي سنتي است.
وي افزود: با عنايت به اينكه بيمه مركزي جمهوري اسلامي و رييس كل محترم هميشه از ابزارهاي مالي و طرح‌هاي نوين بيمه‌اي حمايت كرده‌اند و از طرفي هم پژوهشكده بيمه، گام‌هاي مهم و موثري در اين راستا برداشته، بيمه البرز در نظر دارد با حمايت نرم افزاري و آيين نامه بيمه مركزي و شوراي محترم عالي بيمه به عنوان نخستين شركت وارد بازار اوراق ريسك و عرضه اوراق بهادار اتكايي شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون