• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3909 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

خودسوزي منجر به مرگ زن ۲۳ساله در بندرتركمن

مهر| يك زن جوان به همراه فرزندش در روستاي نيازآباد شهرستان بندر تركمن اقدام به خودسوزي كرد كه به علت شدت سوختگي مادر جان باخت. عبدالحكيم فيروزي؛ فرماندار بندرتركمن گفت: اين بانوي ۲۳ ساله در روستاي نيازآباد شهرستان بندر تركمن عصر روز دوشنبه اقدام به خودسوزي خود و فرزند خردسالش كرد. متاسفانه زن جوان براثر اين خودسوزي فوت‌شده ولي فرزند او زنده است و حال وخيمي دارد. علت اين حادثه مشخص نيست .

 

اطلاعات «كيفيت مدارس» در اختيار مردم قرار نمي‌گيرد

وزير آموزش و پرورش خطاب به مديران مدارس تهران گفت: در كنار مشكلات نيروي انساني، تجهيزات لازم در اختيار نداريد. آموزش و پرورش به شما سرانه نمي‌دهد و از آن سو مي‌گويد از خانواده‌ها پول نگيريد. بنده حق دارم بدانم مدرسه‌اي كه فرزندم در آن درس مي‌خواند چه كيفيتي دارد، اما متاسفانه اين اطلاعات را در اختيار مردم قرار نمي‌دهيم.

 

توضيحات يك مقام آگاه در وزارت كشور درباره ادعاي كشته شدن يك كولبر

در پي انتشار برخي اخبار در رسانه‌ها با ادعاي كشته شدن يك كولبر در منطقه مرزي اشنويه، يك مقام آگاه در وزارت كشور گفت: منطقه اشنويه فاقد بازارچه مرزي و معبر كولبري بوده و آنچه به عنوان تردد كولبر در اين منطقه عنوان شده كاملا بي‌پايه و اساس است. در پي مواجهه يگان كنترل‌كننده منطقه مرزي با يك گروه قاچاقچي مشروبات الكلي در منطقه سياه‌كوه اشنويه و عدم توجه اين گروه به دستور ايست و بازرسي ماموران، درگيري به وجود آمده كه منجر به كشف ٦ هزار ليتر مشروب شد.
يك نفر از قاچاقچيان نيز در اين درگيري مجروح شده كه در بيمارستان بستري و شرايط وي تحت كنترل است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون