• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3915 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۴ مهر

عقبگرد در تالار بورس

معامله‌گران بورس تهران ديروز شاهد معاملاتي متعادل و به نسبت كم حجم در اغلب نمادهاي معاملاتي بودند بازاري كه زير سايه معاملات درون‌گروهي حقوقي‌ها در نمادهاي شاخص‌ساز به تك‌سهم‌هاي كوچك دل خوش كرده است. 
شاخص كل، قيمت و بازده نقدي بورس اوراق بهادار تهران (تدپيكس) در پايان معاملات روز گذشته با كاهش 71 واحدي روي رقم 85 هزار و 516 واحد ايستاد. شاخص كل هم ‌وزن اما با كاهش يك واحدي عدد 17 هزار و 953 واحد را به نمايش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نيز با كاهش 127 واحدي به رقم 93 هزار و 88 واحد دست يافت. شاخص بازار اول اما در حالي با كاهش 133 واحدي به رقم 59 هزار و 442 واحد دست يافت كه شاخص بازار دوم با افزايش 278 واحدي عدد 188 هزار و 985 واحد را به نمايش گذاشت. همچنين شاخص كل فرابورس (آيفكس) نيز با افزايش 3 واحدي به رقم 961 واحد رضايت داد. براساس اين گزارش، معاملات سهام در نماد معاملاتي داده گستر عصر نوين با 18 واحد، آسان‌پرداخت پرشين با 14 واحد و ارتباطات سيار ايران با 13 واحد افزايش بيشترين تاثيرمثبت را بر محاسبه شاخص كل بورس به نام خود ثبت كردند. 
در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتي شركت‌هاي فولاد خوزستان با 24 واحد، هلدينگ پتروشيمي خليج فارس و فولاد مباركه هريك تا 22 واحد و گروه مپنا و سرمايه‌گذاري غدير هر يك تا 21 واحد كاهش بيشترين تاثير منفي را در برآورد اين نماگر به دوش كشيدند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون