• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 9220 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

خبر كوتاه

حضور آزاده صمدي در فيلمي از فرزاد موتمن

«سراسر شب» به كارگرداني فرزاد موتمن امروز ۱۲ مهرماه كليد مي‌خورد. فيلم سينمايي «سراسر شب» به كارگرداني فرزاد موتمن و تهيه‌كنندگي جواد نوروزبيگي امروز در تهران كليد مي‌خورد و تلاش عوامل بر اين است كه اين فيلم را به سي‌وششمين جشنواره ملي فيلم فجر برسانند. تاكنون حضور الناز شاكردوست، امير جعفري، مهدي سلطاني سروستاني و آزاده صمدي در «سراسر شب» قطعي شده است.

چهارمين نمايشگاه نقاشي‌هاي مريم حيدرزاده

مريم حيدرزاده چهارمين نمايشگاه نقاشي خود را برگزار مي‌كند. او پيش از اين هم آثاري را نمايش داده بود كه با تكنيك آبرنگ و اكريليك، حول محور طبيعت به وجود آمده بودند. نمايشگاه‌هاي قبلي او با حرف و حديث‌هاي بسيار همراه بود و به همين دليل گاه اثري را در فضاي گالري و مقابل چشم مخاطبان خلق مي‌كرد تا هرگونه شبهه‌اي را از ميان بردارد. او پيش از اين در مورد توانايي نقاشي كردن خود گفته بود من نابيناي مطلق نيستم و بخشي از تصاوير در پس ذهنم جاي دارند و براساس آنها نقاشي مي‌كنم. نمايشگاه «پس از آن همه حسرت» جمعه 14 مهرماه در گالري شكوه افتتاح مي‌شود و تا چهارشنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

جايزه بهترين فيلمساز زن پيشرو براي كارگردان ايراني

شيوا سنجري، جايزه بهترين فيلمساز زن پيشرو جشنواره فيلم‌هاي مستند لس‌آنجلس را از آن خود كرد. دوشنبه‌شب، در پايان نهمين دوره جشنواره فيلم‌هاي مستند لس‌آنجلس DTLA شيوا سنجري، كارگردان «اينجا صندلي‌ها خاليست» موفق شد جايزه بهترين فيلمساز زن پيشرو را از آن خود كند. در اين جشنواره كه از تاريخ ۲۱ تا ۳۰ سپتامبر برابر با ۳۰ شهريور تا ۸ مهر ماه برگزار شد، بيش از صد فيلم مستند از كشورهاي مختلف حضور داشتند و فيلم «كار» از كشور امريكا جايزه بهترين مستند را دريافت كرد. «اينجا صندلي‌ها خاليست» در ۶۰ دقيقه روايتي از زندگي گذشته و حال يكي از بازيگران و كارگردانان سابق زن سينماي ايران است.

«دوشنبه‌هاي با من بخوان» در مهدكودك‌هاي تهران

موسسه پژوهشي تاريخ ادبيات كودكان برنامه «دوشنبه‌هاي با من بخوان» را با هدف ترويج كتابخواني ميان كودكان در مهدكودك‌هاي شهر تهران برگزار مي‌كند. چندي پيش، همزمان با نخستين روز مهرماه ۱۳۹۶، علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و عباس صالحي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در مهدكودك ايران‌مهر، دوشنبه‌هاي هر هفته را روز كتابخواني در مهدكودك‌ها اعلام كردند. مهدكودك‌هاي متقاضي اجراي برنامه مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و پيوستن و ثبت‌نام در برنامه «دوشنبه‌هاي با من بخوان» با شماره ۸۸۵۵۲۳۱۸-۰۲۱ تماس بگيرند يا به آدرس تلگرامي @hodhod_book درخواست خود را ارسال كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون