• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3921 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

چهار آلبوم از سامان احتشامي در راه است

سامان احتشامي پس از ماه صفر چهار آلبوم را با فضاهاي مختلفي چون موسيقي اركسترال، موسيقي فيلم و آنسامبل ايراني منتشر خواهد كرد.
او به ايلنا گفت: شركت آواي باغ مهر در سال 1385 با هدف انتشار آثار صوتي تشكيل شد و تاكنون حدود 20 اثر منتشر كرده است. اين آلبوم‌هاي منتشر شده شامل آثار خود من و موزيسين‌هاي ديگر مي‌شود. در فعاليت جديد اين شركت تصميم داريم چهار آلبوم از آثارم را پس از ماه صفر منتشر كنيم.
اين آهنگساز و نوازنده پيانو در ادامه افزود: پيش‌تر دو اثر از آثارم را منتشر كرده بوديم و مورد استقبال قرار گرفته بود و جزو آثار پرفروش محسوب مي‌شود اما طي 5 سال اخير در بازار وجود نداشت. اين بود كه تصميم به بازنشر آنها گرفته‌ايم. وي همچنين عنوان كرد: يكي از اين دو آلبوم، «باغ روياها» است و   آلبوم ديگر در اين زمينه «آثار اركسترال سامان احتشامي» است و شامل قطعاتي مي‌شود كه من براي اركستر بزرگ نوشته‌ام. اين اثر پيش‌تر توسط «آواي باغ مهر» و با همكاري «ديبا تراول» به عنوان اسپانسر اين كار منتشر شده است. جاي خالي اين دو آلبوم را در ميان سي‌دي‌فروشي‌هاي كمي كه در سطح شهر وجود دارد احساس كرديم و از اين رو بود كه خواستيم اين دو اثر را بازنشر كنيم. آلبوم سوم نيز «گريبان»  است كه با آهنگسازي من و با روايت كلام علي عمراني منتشر مي‌شود و چهارمين اثري كه بعد از ماه صفر منتشر خواهيم كرد مربوط به موسيقي فيلم‌هايم مي‌شود. يعني در اين 20 سال از ميان موسيقي فيلم‌هايي كه ساخته‌ام گلچيني را انتخاب كرده‌ايم كه حدود 73 دقيقه مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون