• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3928 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

خبر

 نجات جوان 18 ساله از چنگال آدم‌ربايان در خاش
ايلنا|ثمره‌حسيني، فرمانده انتظامي شهرستان خاش از عمليات موفقيت‌آميز ماموران پليس در شناسايي و دستگيري عامل يك آدم‌ربايي در خاش خبر داد. در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره آدم‌ربايي و ربوده شدن نوجواني ۱۸ ساله تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي براي شناسايي متهم يا متهمان و آزادي گروگان تشكيل و بلافاصله كار خود را آغاز كردند. با توجه به شناخت كامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد. علت و انگيزه اين آدم‌ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است. وي افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده مخفيگاه عامل اين آدم‌ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه آدم‌ربا را كه قصد فرار داشت، دستگير و گروگان را آزاد كنند. انگيزه متهم براي آدم ربايي اختلاف‌هاي مالي بوده است.

 

12 مصدوم و 4 كشته در تصادفات جاده‌اي
ايلنا| ديروز در جاده‌هاي كشور 4 كشته و 12نفر مصدوم شدند. به گزارش مركز هدايت عمليات و بحران وزارت بهداشت در ساعت 9:58 دقيقه ديروز دو ماشين پرايد و پژو پارس در محور فومن- سراوان با هم برخوردكردند كه تنها مصدوم اين حادثه به بيمارستان پورسيناي رشت منتقل شد. به دليل شدت حادثه 3 سرنشين دو خودرو در محل حادثه فوت كردند. همچنين در ساعت 8:34 دقيقه ديروز صبح نيز يك دستگاه پرايد با يك پژو در محور مشهد – سرخس تصادف كرد و 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. از مجموع 11 مصدوم اين حادثه 5 مصدوم به بيمارستان شهيد كامياب‌نيا، 4مصدوم به بيمارستان شهيد هاشمي‌نژاد، 2 مصدوم به بيمارستان طالقاني مشهد منتقل شدند. همچنين به دليل شدت جراحات 1 نفر در محل حادثه فوت كرد.

 

يك كشته در انفجار خانه مسكوني در دزفول

ايسنا| عبدالحسين معظم‌فر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري دزفول از كشته شدن يك نفر در انفجار يك ساختمان مسكوني در شهر امام دزفول خبر داد. ساعت    19:35 دقيقه پنجشنبه شب نشت گاز منجر به تخريب اين منزل مسكوني شد. در اين حادثه مردي حدودا 34 ساله كه توسط گروه‌هاي امدادي از زير آوار خارج شده بود با وجود اقدام باليني در محل و تلاش اكيپ پزشكي در بيمارستان جان باخت.

 

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون