• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3928 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

خبر كوتاه

كاوه رضايي ۷۵ درصد شانس حضور در جام جهاني دارد
سايت بلژيكي DH شانس حضور كاوه رضايي در جام جهاني را ۷۵ درصد دانست و نوشت: كاوه رضايي در تيم شارلوا بلژيك عملكرد خوبي در چند ماه اخير داشته و همين باعث شد تا كارلوس كي روش او را به تيم ملي ايران دعوت كند. رضايي بعد از ۲ سال غيبت از سوي كارلوس كي‌روش به تيم ملي ايران دعوت شد و در بازي برابر توگو كه با برتري ۲ بر صفر ايران به پايان رسيد توانست ۹۰ دقيقه براي ايران به ميدان برود. او در بازي برابر روسيه نيز همراه تيم ملي ايران بود و ۲۶ دقيقه به ميدان رفت. به نظر مي‌رسد اين بازيكن شانس زيادي براي حضور در جام جهاني دارد و اگر بتواند همين روند خوب را ادامه دهد، او ۷۵ درصد شانس حضور در جام جهاني روسيه را با تيم ملي ايران دارد.

 

حيدريان: ليگ عامل قدرتمند شدن تيم ملي فوتسال است
محمدرضا حيدريان، ستاره سابق تيم ملي فوتسال ايران كه ۹ سال پيش بازنشسته شده هنوز ارتباط خود را با فوتسال حفظ كرده است. او درباره شرايط فوتسال آسيا گفت: فوتسال در آسيا از وقتي من بازنشسته شدم بسيار پيشرفت كرده كه اين نشان‌دهنده تلاش تمام افراد در اين مجموعه است. براي مثال ويتنام به جام جهاني صعود كرد و از گروه خود نيز صعود كرد. فوتسال در آسيا بايد به پيشرفت ادامه دهد و با قدرت‌هايي چون برزيل بازي كند تا فاصله خود را با تيم‌هاي صدر اول جهان كم كند. او درباره شرايط فوتسال ايران گفت: فوتسال در ايران به خاطر ليگي كه دارد قدرتمند است. بچه‌هاي بااستعداد زيادي در ايران فوتسال خياباني بازي مي‌كنند و همين باعث شده است كه تيم ملي ايران قدرتمند باشد. من اميدوارم بازي‌هاي فوتسال در آسيا به همين قدرتمندي ادامه داشته باشد و فوتسال در سطح قاره بهتر و بهتر شود.

 

شعار عليه افتخاري بعد از تساوي

ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان از هفته نهم ليگ برتر فوتبال با تساوي بدون گل خاتمه يافت. هواداران تيم استقلال در پايان ديدار تيم‌شان، عليه مديرعامل خود شعار سر دادند. آنها از وضعيت باشگاه راضي نيستند و البته خبري از جادوي شفر هم نبود. در دقايق پاياني ديدار استقلال - فولاد كه به تساوي بدون گل دو تيم انجاميد، هواداران تيم ميزبان عليه رضا افتخاري، مديرعامل اين باشگاه شعار دادند. در سوي مقابل نيز برخي هواداران از اين شعارها ناراحت شدند و دو دستگي بين آنها به وجود آمد. فتح‌الله‌زاده و مجتبي جباري هم تشويق شدند. هواداران استقلال در هفته‌هاي گذشته هم عليه عليرضا منصوريان مدام شعار مي‌دادند. آبي‌پوشان در اين بازي 2 امتياز از دست دادند اما نكته اميدوار‌كننده براي اين تيم و سرمربي آلماني‎اش اين بود كه از بازيكنان دو اخطاره اين تيم كسي كارت زرد نگرفت و براي دربي محروم نشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون