• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3947 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

خبر كوتاه

ميرحسين موسوي با خواهران خود ديدار كرد

آن‌طور كه روز گذشته خبرگزاري ايسنا اعلام كرده يك سايت نزديك به مهندس ميرحسين موسوي خبرداد خانواده ميرحسين موسوي روز جمعه به ملاقات او رفتند. دو خواهر ميرحسين موسوي اعلام كرده بودند كه روز جمعه توانستند به ديدار موسوي و رهنورد بروند.

 

كيانوش‌راد: روحاني همان روحاني است
محمد كيانوش‌راد، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت با بيان اينكه خط و مشي روحاني تغييري نكرده است، گفت: «روحاني همان روحاني است؛ شايد شعارهايي كه در ايام انتخابات داد تصوري در مردم ايجاد كرد.»
به گزارش ايلنا، وي گفت: «روحاني از ابتدا هم مشي ميانه‌روي را انتخاب كرد، او به لحاظ سنتي وابسته به اردوگاه اصولگرايان بوده است.»
وي افزود: «امروز مشاهده مي‌كنيد برخي اصولگرايان معتدل همكاري‌هايي را با اصلاح‌طلبان داشته‌اند كه بايد آن را مثبت ارزيابي كرد. روحاني توانسته خودش را از موقعيت يك اصولگرا خارج كند و همچنين در ميانه‌راه از اصولگرايان معتدل و اصلاح‌طلبان استفاده كند.»
همه اصلاح‌طلبان به اندازه كيانوش‌راد خوشبين‌ نبوده و مطمئن نيستند كه روحاني همان روحاني باشد. آنها حتي از رييس‌جمهوري انتقاد مي‌كنند كه چرا در دوران مبارزات انتخاباتي بدون توجه به محدوديت‌ها و اختيارات خود وعده‌هايي داده كه امروز از پس تحقق آن برنيايد. بي‌پاسخ ماندن مطالبات جوانان، زنان، اقليت‌ها و مشكلات اقتصادي و اجتماعي به انتقادها دامن مي‌زند و انتظار مي‌رود كه حسن روحاني هر چه زودتر فكري براي آن كند. در غير اين صورت ادامه مشكلات و بي‌توجهي به وعده‌هاي انتخاباتي تعبيري غير از تغيير رويه روحاني و فاصله گرفتن از جناح اصلاح‌طلب به عنوان حامي اصلي او نخواهد داشت.

 

هاشمي‌شاهرودي:
استفاده از سلاح تحريم نشانه عجز امريكاست

آيت‌الله سيد‌محمود هاشمي‌شاهرودي، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام روز گذشته در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نكات مطرح شده از سوي رهبري معظم انقلاب در ديدار رييس‌جمهور روسيه از جمله سياست حذف دلار را مهم و ارزنده خواند. به گزارش ايسنا، وي گفت: اجراي اين سياست با همراهي كشورهايي كه با جمهوري اسلامي تعامل سازنده دارند، در كاهش آثار تحريم‌ها بسيار موثر خواهد بود، به‌خصوص كه امريكا سلاحي جز تحريم ندارد و استفاده از اين سلاح نيز ناشي از عجز او و شكست در حوزه امنيت است.
جلسه ديروز مجمع تشخيص مصلحت در حالي برگزار شد كه علي لاريجاني، تنها رييس قوه حاضر در آن بود. البته غيبت‌هاي حسن روحاني، رييس‌جمهور خيلي بيشتر از آيت‌الله آملي‌لاريجاني است، به نحوي كه برخي از رسانه‌هاي منتقد دولت تلاش مي‌كردند اين غيبت‌ها را به رياست آيت‌الله شاهرودي ربط دهند. اين در حالي است كه علت اصلي غيبت‌هاي رييس‌جمهور مشغله كاري در دولت است و معمولا نماينده خود را به جلسات مي‌فرستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون