• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3947 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

دكه خبر

فتاح: مستمري مددجويان، ديگر به حساب يارانه واريز نمي‌شود

ايسنا| سيد پرويز فتاح؛ رييس كميته امداد از مصوبه جديد دولت درباره واريز مستمري مددجويان به حساب مستمري آنها خبر داد و گفت: «از پايان آبان‌ماه، مبلغ مستمري مددجويان به جاي حساب يارانه‌اي، به حساب مستمري آنها واريز مي‌شود. با همكاري دولت و مجلس در سال جاري بر ميزان مستمري‌هاي دريافتي مددجويان نهادهاي حمايتي افزوده شد و در هفت ماه اخير، مستمري‌ها به حساب يارانه مددجويان واريز مي‌شد، اما هفته گذشته در جلسه كميسيون اقتصادي دولت مصوب شد كه از پايان آبان ماه، اين مبالغ به حساب مستمري‌هاي مددجويان واريز شود. اين موضوع در دولت هم تصويب مي‌شود و از ماه آينده ديگر مستمري‌ها به حساب يارانه‌اي واريز نخواهد شد بلكه به حساب خود مددجويان واريز مي‌شود.»

 

طرح تفحص از صندوق ذخيره كاركنان شهرداري كليد مي‌خورد

مهر| رييس كميسيون شهرسازي و معماري شوراي شهر تهران از تحقيق و تفحص در صندوق ذخيره كاركنان شهرداري تهران خبر داد. محمد سالاري گفت: يكي از رويكردهاي اساسي شهر تهران در اصل نگاه رو به آينده و اصلاح امور است، نه اينكه همه زمان شوراي شهر تهران را در گروي شخم زدن صرف گذشته هدر دهيم. اگر گذشته را واكاوي كرده‌ايم و به تحقيق و تفحص پرداخته‌ايم، استراتژي ما اين است كه بخش اندكي از وقت‌مان صرف اين امور شود و مي‌خواهيم به عنوان يك شناخت از واقعيت موجود براي اصلاح آينده بهره‌ گيريم. وي از تحقيق و تفحص در روزنامه همشهري خبر داد و خاطرنشان كرد: در خصوص تحقيق و تفحصاتي در روزنامه همشهري به تصميم‌گيري نهايي رسيده‌ايم، برگه‌هايي نيز امضا شده و به كميسيون اجتماعي و هيات رييسه شورا ارجاع داده شده است.

 

مشمولان دريافت «معاينه فني ويژه خودرو»

ايسنا| مهندس نواب حسيني‌منش، مديرعامل ستاد معاينه فني شهرداري تهران گفت: براساس اين مصوبه معاينه فني در فاز اول براي خودروهايي كه قصد تردد در محدوده طرح ترافيك را دارند در حوزه تست آلايندگي سختگيرانه خواهد شد. رييس ستاد معاينه فني شهرداري تهران با بيان اينكه رايزني‌ها در اين زمينه با وزارت كشور در حال انجام است گفت: از اواخر آبان ماه سيستم معاينه فني تهران يك مرحله ارتقا مي‌يابد و از اين پس در تهران دو نوع معاينه فني معمولي و ويژه صادر مي‌شود كه معاينه فني ويژه مختص خودروهايي است كه قصد تردد در محدوده طرح ترافيك را دارند و خواهان آرم طرح ترافيك سال 97 هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون