• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3947 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

خبر كوتاه

زهرا نعمتي، بهترين ورزشكار ماه سپتامبر شد
كميته ملي پارالمپيك نامزدهاي برترين ورزشكار جهان در ماه اكتبر را معرفي كرد كه در بين آنها ورزشكاراني از دانمارك، ژاپن، مغولستان، اوكراين و ايتاليا ديده مي‌شود. در بخش انتهايي خبر اسامي بهترين هر ماه در سال 2017 ديده مي‌شود كه در بين آنها نام زهرا نعمتي نيز وجود دارد. نعمتي روز 13 مهر ماه از سوي IPC به عنوان يكي از پنج نامزد كسب عنوان بهترين ورزشكار معلول در ماه سپتامبر معرفي شد، اما نتيجه نهايي اين نظرسنجي هرگز منتشر نشد. البته نعمتي تا فاصله 48 ساعت مانده به پايان اين نظرسنجي با اختلاف بسيار زيادي نسبت به ساير گزينه‌ها در صدر بود و در واقع مشخص بود كه اين عنوان را كسب مي‌كند، اما نتيجه رسمي از سوي IPC اعلام نشد. به هر حال انتخاب نعمتي به عنوان بهترين ورزشكار ماه سپتامبر روز گذشته رسما از سوي سايت كميته بين‌المللي پارالمپيك اعلام شد.

 

دليل حضور مك‌درموت در تمرين تيم ملي

ميك مك درموت پس از جدايي‌اش از استقلال، اين روزها در تمرينات تيم ملي ايران شركت كرده و از نزديك نظاره‌گر تمرينات است. حضور مربي ايرلندي پيشين استقلال در تمرين باعث شد اين شائبه به وجود بيايد كه پس از صالح مصطفوي، او نيز به كادر فني تيم ملي اضافه خواهد شد، اما داستان چيز ديگري است. ميك به دليل مشكل مالياتي دوران حضورش در تيم ملي ايران نمي‌تواند از كشور خارج شود. اين مربي تاكنون با ويزاي توريستي وارد ايران مي‌شد و در مقطعي كه به عنوان مربي استقلال فعاليت مي‌كرد، ظاهرا تنها يك بار از كشور خارج شد. او به خاطر اين مشكل، نتوانسته از ايران خارج شود و ترجيح داده كه در تمرينات تيم ملي ايران حضور يابد. اينكه چقدر حضور او در تمرين تيم ملي به حل شدن مشكل او كمك خواهد كرد، با گذشت زمان مشخص مي‌شود!

 

طلايي: برادري‌ام را به خادم ثابت كرده‌ام

محمد طلايي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد در پاسخ به پرسشي كه اگر خادم سرمربي تيم ملي شود، حاضر است كه با او همكاري كند؟ گفت: هميشه براي همكاري با آقاي خادم دست ياري داده‌ و كمك كرده‌ام و هر جايي كه صلاح بداند، هستم و هميشه به كشتي خدمت كرده‌ام. به خادم و كشتي، برادري‌ام را ثابت كرده‌ام و بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد. سرمربي تيم ملي درباره فرصت هفت، هشت ماهي كه داشته، بيان كرد: از لحاظ فني كه فرصت كمي است و هر مربي بايد چهار سال مهلت داشته باشد و بعد از آن در مورد عملكردش قضاوت شود. سال اول بعد از المپيك بايد به جوان‌ها ميدان دهيم و معيار درستي براي ارزيابي نيست و سال‌هاي دوم و سوم معلوم مي‌شود كه يك مربي چطور كار كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون