• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3948 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

پيشخوان

سرلشكر جعفري: امكان انتقال موشك به يمن وجود ندارد

 فرمانده كل سپاه گفت: استعفاي سعد حريري از نخست‌وزيري لبنان به سفارش صهيونيست‌ها و سعودي‌هاست تا لبنان به هم بريزد. به گزارش خبرگزاري فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه در حاشيه مراسم ختم پدر سردار سليماني كه در مصلاي امام خميني تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درخصوص استعفاي سعد حريري از نخست‌وزيري لبنان اظهار داشت: استعفاي ايشان وقتي در رياض انجام مي‌شود معلوم است به سفارش صهيونيست‌ها و سعودي‌ها چنين كاري را كرده تا لبنان را بهم بريزد. وي چنين در پاسخ به سوالي در خصوص ادعاي ترامپ درباره حمله موشكي يمن به عربستان و اينكه ايران را عامل اين شليك‌ها ناميده گفت: ترامپ سخنان بي‌حساب، غلط و دروغ زياد گفته است و اين نيز يكي از آن تهمت‌ها است. جعفري افزود: اصلا امكان انتقال موشك به يمن وجود ندارد.

 

همدستان زنجاني به ۲۰ سال حبس محكوم شدند

قاضي پرونده متهم نفتي از صدور حكم شركاي زنجاني خبر داد و گفت متهمان رديف دوم و سوم پرونده هر كدام به تحمل ۲۰ سال حبس و استرداد اموال محكوم شدند. قاضي مقيسه در گفت‌وگو با ايلنا، درباره آخرين وضعيت پرونده شركاي زنجاني گفت: بعد از رسيدگي‌هاي صورت گرفته حكم پرونده را صادر كردم. وي افزود: بر اين اساس متهمان رديف دوم و سوم پرونده حميد فلاح هروي و مهدي شمس هر كدام به تحمل ۲۰ سال حبس و استرداد اموال محكوم شدند.

 

استاندار سيستان و بلوچستان تغيير كرد

با تصويب پيشنهاد وزارت كشور در هيات وزيران، دو استاندار جديد انتخاب شدند. به گزارش ايلنا، سيد سلمان ساماني، سخنگوي وزارت كشور گفت: در جلسه يكشنبه هيات دولت، گزينه‌هاي پيشنهادي وزارت كشور براي تصدي مسووليت استانداري‌هاي سيستان و بلوچستان و چهارمحال و بختياري معرفي و با تصويب هيات وزيران، براي اين مسووليت انتخاب شدند. ساماني افزود: بر اين اساس، دانيال محبي به عنوان استاندار سيستان و بلوچستان و اقبال عباسي به عنوان استاندار چهارمحال و بختياري تعيين شدند.
با احتساب سيستان و بلوچستان و چهارمحال و بختياري اكنون تكليف 19 استان روشن شده است. وزارت كشور پيش‌تر استانداران 17 استان را معرفي و منصوب كرده‌بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون