• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3949 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ آبان

فيلم صفر تا سكو با استقبال كمپاني‌هاي خارجي روبه‌رو شد

جهاني‌شدن داستان خواهران منصوريان

تا چند روز ديگر يك فيلم كاملا ورزشي در سينماهاي كشور به اكران در مي‌آيد؛ فيلمي مستند به نام «صفر تا سكو» به كارگرداني سحر مصيبي و تهيه‌كنندگي مشترك طهورا ابوالقاسمي و مهتاب كرامتي كه روايت زندگي خواهران منصوريان است. ووشوكاران اهل سميرم اصفهان كه با وجود همه مشكلات موجود قهرمان جهان و ايران شدند.
اين فيلم تا حدود زيادي مي‌تواند خلأ موجود در سينماي كشور در رابطه با ژانر ورزشي را پر كند و براي جامعه ورزشي ايران اميدبخش باشد. خبر جديد درباره فيلم اين است كه پخش جهاني صفر تا سكو هم به زودي آغاز مي‌شود.
طهورا ابوالقاسمي يكي از تهيه‌كنندگان فيلم درباره چگونگي پخش خارجي فيلم مي‌گويد: «شركت بولدر كريك بعد از بازبيني فيلم‌هاي مورد نظر، آنها را به لحاظ استاندارد كيفيت و قصه و درام بررسي مي‌كند و با اطمينان از اين استانداردها حق پخش فيلم را خريداري مي‌كند. «بعد از مذاكرات و بررسي شرايط آنها با قرارداد پخش تلويزيوني بين‌المللي موافق كرديم، طبق قرارداد بولدركريك با ما، فيلم در آسيا، اروپا و امريكا به جز روسيه پخش تلويزيوني خواهد داشت، براي همه ما ديده شدن تلاش و اميدي كه در فيلم به تصويركشيده شده اهميت بسياري دارد، مديران بولدركريك اعلام كردند كه كمپاني‌هاي معتبري كه اغلب در بازارهاي فيلم فستيوال‌ها شركت مي‌كنند مانند زد. دي. اف، آرته و... بعد از تماشاي فيلم به خريد امتياز پخش تلويزيوني آن علاقه‌مندي نشان دادند كه به زودي وارد قرارداد رسمي با بولدركريك مي‌شوند.»
ديروزمنيژه حكمت، فيلمساز مطرح ايراني كه مسووليت پخش اين فيلم در ايران را برعهده دارد هم گفت: فيلم سينمايي صفر تا سكو يك اتفاق مبارك براي سينماي ما است. پخش جهاني اين فيلم همزمان با اكران عمومي‌اش مي‌تواند زاويه‌اي ديگر از ورزش بانوان در ايران را به ديد جهانيان برساند. اين فيلم يك نياز است براي نسل جوان و براي خانواده‌هايي كه گفت‌وگو و ارتباط نزديكي بين آنها و فرزندان جوان‌شان نيست. من تمام خانواده‌ها را به ديدن اين فيلم دعوت مي‌كنم تا بتوانند بعد از تماشاي آن راه‌ها و نشانه‌ها را بهتر براي آينده فرزندشان ترسيم كنند. صفر تا سكو به راحتي مي‌تواند بر ذهن نوجوانان و جوانان ما تاثيرگذار باشد و آن را چراغي ببينند براي روشنايي ادامه راه و هدف‌شان.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون