• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3950 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ آبان

كوتاه از حوادث

دعواي زن و شوهر ايراني باعث فرود اضطراري هواپيما در هند شد!

خبرآنلاين| زن ايراني آنقدر همسرش را كتك زد كه هواپيما مجبور به فرود اضطراري شد. يك خانم ايراني كه همراه با همسر خود در حال پرواز از قطر به اندونزي بود، در بين راه متوجه شد كه همسرش به او خيانت كرده است؛ او آنقدر همسرش را كتك زد كه هواپيما مجبور به فرود اضطراري شد و اين زوج را در شهر چناي هند پياده كرد.
اين خانم در ميانه پرواز زماني كه همسرش در خواب بوده با استفاده از اثر انگشت او قفل گوشي‌اش را باز كرده و متوجه خيانت همسرش مي‌شود. او به اندازه‌اي از اين اتفاق خشمگين شد كه شروع به كتك زدن شوهرش كرد و حتي كارمندان كابين هواپيما هم نتوانستند آرامش كنند و در نهايت خلبان در شهر چناي جنوبي مجبور به فرود اضطراري شد و در ادامه اين زن، شوهر و فرزندش از هواپيما خارج شدند. يك مقام امنيتي گفت: «اين خانواده روز يكشنبه را در فرودگاه چناي گذراندند و با يك پرواز باتيك‌اير به كوالالامپور فرستاده شدند.»

 

كشف جسد نيم‌تنه يك مرد در همدان

باشگاه خبرنگاران جوان| سرهنگ رضا زراعي، رييس پليس آگاهي استان همدان از كشف جسد مردي ميانسال در همدان خبر داد و گفت: «جسد نيم تنه مردي ميانسال در كنار رودخانه جورقان كشف شده است. 20 روز پيش خانواده مردي حدودا 55 ساله اعلام مفقودي كرده بودند كه پس از بررسي خودروي سوخته شده اين فرد در نزديك شهرستان بهار، جسد نيم‌تنه بالاي وي در كنار رودخانه كشف شد. پس از تماس يكي از شهروندان با پليس جسد اين فرد كشف شده كه شواهد گوياي اين است كه نيم‌تنه پايين جسد اين فرد موجود نيست. احتمال اينكه مرگ اين فرد قتل باشد، وجود دارد. منتظر اعلام نظر پزشكي‌قانوني درباره مرگ اين مرد ميانسال هستيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون