• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3952 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

ويژه

افزايش 50 درصدي سود خالص و سهم بازار ايرانول
مديرعامل شركت نفت ايرانول از افزايش بيش از 50 درصدي سود خالص، كاهش 50 درصدي خام‌فروشي در سال اقتصاد مقاومتي (توليد و اشتغال) و افزايش سهم بازار در شش ماهه اول سال جاري خبر داد. عيسي اسحاقي در شوراي مديران و مسوولان آبادان و تهران، افزود: خوشبختانه شركت نفت ايرانول طي سه سال گذشته با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده موفق به ثبت ركورد‌هاي مختلفي در زمينه‌هاي سود، توليد، فروش، صادرات و به خصوص صادرات محصولات نهايي و افزايش سهم بازار در توليد، توزيع و فروش براساس گزارش‌هاي نهادها و سازمان‌هاي دولتي شده است و توانستيم با افزايش سهم بازار، افزايش صادرات محصول نهايي و كاهش 50 درصدي خام فروشي و كاهش مطالبات سود خالص را در شش ماهه اول بيش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كه در تاريخ شركت بي‌سابقه است، ثبت  كنيم.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه با اجراي برنامه‌هاي استراتژيك، شركت در تمامي زمينه‌ها با پيشرفت چشمگيري مواجه بوده و با تدوين استراتژي1404 اميدواريم بتوانيم در سال‌هاي آتي دركشور و منطقه در كليه زمينه‌ها صاحب بالاترين  دستاوردها باشيم.
مهندس اسحاقي تاكيد كرد: 10 پروژه تا سال 1400 تدوين و برنامه‌ريزي شده است كه با انجام اين پروژه‌ها شاهد رشد سود، افزايش سهم بازار و كاهش هزينه‌ها خواهيم بود. بهره‌برداري از توليد روغن موتور الوند پس از 36 سال و راه‌اندازي برج خنك‌كننده در پالايشگاه آبادان در سال جاري و آماده بهره‌برداري شدن پروژه پايانه صادراتي ايرانول در ماهشهر با ظرفيت 25 هزار تن از پروژه‌هاي مهم اين شركت در سال جاري است. طي سه سال گذشته سهم بازار ايرانول از 19 به حدود 26 درصد افزايش يافته است.


تسهيلات بانك رفاه

به بخش‌هاي اقتصادي بانك رفاه در 7 ماهه نخست سال جاري، در بخش‌هاي آب و كشاورزي، صنعت و معدن، مسكن و ساختمان، بازرگاني، خدمات و متفرقه بالغ بر 182/305 ميليارد ريال تسهيلات اعطا كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك رفاه؛ در 7 ماهه نخست سال جاري، تعداد 2-375  فقره تسهيلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگي، اشتغالزايي و كارفرمايان طرح‌هاي مددجويي به مبلغ 277 ميليارد ريال به معرفي‌شدگان كميته امداد خميني (ره)، سازمان بهزيستي و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از سوي بانك رفاه پرداخت
 شده است.
بانك رفاه همچنين در مدت ياد شده بالغ بر   1/999 ميليارد ريال تسهيلات از محل قراردادهاي سپرده‌گذاري صندوق توسعه ملي اعطا كرده  است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون