• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3970 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ آذر

ورزش بانوان

قهرمان نيم فصل ليگ برتر هندبال مشخص شد

تيم لارستان قهرمان نيم فصل مسابقات ليگ برتر هندبال زنان شد. در حساس‌ترين ديدار هفته هشتم ليگ برتر هندبال زنان، نفت و گاز گچساران در خانه به مصاف تيم صدرنشين رفت و توانست اين تيم را با حساب ۲۶ بر ۱۶ از پيش رو بردارد. در ديگر ديدار، شهيد چمران لارستان در اصفهان مقابل هيات هندبال اين شهر با نتيجه ۳۵ بر ۲۰ پيروز شد و به صدر جدول رسيد.
در آخرين ديدار هم هيات هندبال كردستان در خانه مقابل بهمن بهبهان به پيروزي رسيد.

 

بمي‌ها پيروز دربي و صدرنشين ليگ برتر فوتبال

ديدارهاي هفته هشتم ليگ برتر فوتبال بانوان جمعه با پنج ديدار برگزار شد. در مهم‌ترين بازي هفته دو تيم شهرداري بم و سيرجان در دربي كرمان به مصاف يكديگر رفتند و در نهايت شاگردان جعفري در شهرداري بم با سه گل پيروز شدند تا همچنان با اختلاف امتياز در صدر جدول باقي بمانند. سپاهان نيز اين هفته در غياب تيم استقلال خوزستان ۳ امتياز كسب كرد و به رده دوم جدول رسيد. با پيروزي راه‌ياب ملل سنندج مقابل آذرخش تهران، سيرجان به رده چهارم رفت و راه‌ياب ملل توانست در پايان هفته هشتم، جايگاه سوم جدول را كسب كند.

 

پيروزي پرگل مدعيان ليگ برتر فوتسال

ديدارهاي هفته نهم ليگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و تيم دانشگاه آزاد با هدايت شهرزاد مظفر با نتيجه ۱۱ بر يك از سد استقلال ساري گذشت. تيم صدرنشين پالايش نفت آبادان نيز با هدايت رز جديدي‌زاد ۵ بر صفر نفت طلاييه را از پيش رو برداشت تا همچنان بدون شكست به رقابت‌ها ادامه دهد. در ديگر بازي هفته ملي حفاري اهواز نيز ۵ بر ۱ صنعت فجر شيراز را شكست داد تا اهوازي‌ها نيز بدون شكست مسابقات را ادامه دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون