• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3974 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ آذر

در سايت ايران‌خودرو خراسان؛

خط توليد انبوه هايما اس5 به بهره‌برداري رسيد

خط توليد انبوه هايما اس5 در سايت ايران‌خودرو خراسان با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران‌خودرو و شركت هايما به بهره‌برداري رسيد.   به گزارش ايكوپرس، بيژن زاهدي فر، مديرعامل ايران‌خودرو خراسان در اين مراسم گفت: چشم‌انداز نياز محصولات SUV در كشور تا سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۶۰هزار دستگاه درسال خواهد بود كه طبق اهداف استراتژيك گروه صنعتي ايران‌خودرو، دست كم ۲۵درصد از اين محصولات در ايران‌خودرو خراسان توليد خواهد شد.  وي تاكيد كرد: در استراتژي ۵ساله سايت ايران‌خودرو خراسان كه تاكنون سه سال از آن سپري شده، معرفي و توليد يك محصول جديد در دستور كار بوده كه تاكنون محصولات هايما۲۰۰۰، هايما۱۸۰۰توربو، سوزوكي فيس ليفت و هم‌اكنون هايما اس۵ به سبد محصولات اين شركت اضافه شده است.
مديرعامل ايران‌خودرو خراسان افزود: نصب و راه‌اندازي خطوط بدنه اس۵ در مدت زمان 10 روز و توليد نخستين سري اين خودروها از نتايج توانمندي و تخصص مهندسان ايران‌خودرو‌ خراسان است.

تغيير ذائقه مصرف‌كننده ايراني
مصطفي خان‌كرمي، معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو در اين مراسم گفت: شركت هايما يكي از مهم‌ترين شركاي تجاري ايران‌خودرو در عرضه مستقيم محصولات جديد است. همكاري ايران‌خودرو و‌ هايما از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در اين زمان كوتاه دو طرف در ارايه محصول باكيفيت و متناسب با نيازهاي مصرف‌كنندگان ايراني حداكثر تلاش خود را انجام داده‌اند.  وي افزود: رشد اقتصادي ايران در سال‌هاي اخير منجر به تغيير ذائقه مصرف‌كننده ايراني و افزايش تمايل به خريد خودروهاي SUV در كشور شده است.  معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو ادامه داد: مطالعات انجام شده نشان مي‌دهد ميزان تقاضاي خودروهاي CUV و SUV در ۹سال گذشته رشد ۵ برابري را تحربه كرده و اين روند در۷ماه سپري شده از سال جاري، با رشد چشمگيري مواجه شده است. پيام آشكار اين تغيير، لزوم تدوين و برنامه‌ريزي شركت ايران‌خودرو در راستاي افزايش توليد اين محصولات است و در اين راستا خودرو هايما اس۵ پس از توليد هايما اس۷ در ايران به توليد انبوه رسيد.
خان‌كرمي افزود: با توجه به تجربه موفق خودروهاي اس۷ و اس۵ در بازار ايران، شركت‌هاي ايران‌خودرو‌ و هايما براي ارايه محصولات باكيفيت و‌ جديد به مصرف‌كنندگان ايراني همكاري خود را توسعه خواهند داد.
نقطه عطف همكاري‌هاي هايما و ايران‌خودرو
ويليام دانگ، مديرعامل شركت بين‌المللي خودرو هايما نيز در اين مراسم تاكيد كرد: امروز شاهد آغاز توليد انبوه دومين خودروي توليدي با همكاري ايران‌خودرو‌ و‌ هايما هستيم. هايما تاكنون توانسته با ده‌ها كشور همكاري كرده و محصولات خود را به خاورميانه، شمال آفريقا، آسياي جنوب شرقي، امريكاي مركزي و جنوبي صادر كند. وي ادامه داد: هايما اس۵ يك خودرو SUV داراي شتاب بالا، موتور قوي و عملكرد پايدار است. اين محصول ستاره محصولات شركت هايما است كه با خودروهاي ژاپني و‌كره‌اي برابري مي‌كند.  مديرعامل شركت بين‌المللي خودرو هايما اظهار داشت: مراسم آغاز توليد انبوه اين خودرو در ايران، نقطه عطف همكاري‌هاي هايما و ايران‌خودرو است و در آينده هايما به حضور قدرتمند خود در ايران ادامه خواهد داد و همكاري با شريك فوق‌العاده خود يعني ايران‌خودرو، مطالعه در خصوص تقاضاي مشتريان ايراني و عرضه مدل‌هاي جديد در بازار ايران را دنبال خواهد كرد.   وي افزود: اين شركت سرمايه‌گذاري خود را براي بهبود خدمات و افزايش رضايت مشتريان و شناخت بيشتر مشتريان از برند و محصولات هايما و در نهايت دستيابي به هدف رهبري بازار در بخش SUV در بازار ايران افزايش خواهد داد.

همكاري   هايما   با   شركت‌هاي جهاني
همچنين در اين مراسم، چن گائوچائو معاون مديرعامل شركت خودروسازي هايما گفت: هايما داراي تجربه ۳۰ساله در توليد خودرو است و ۱۵سال سابقه همكاري با شركت مزدا، زيربناي مديريتي و فني مستحكمي براي اين شركت فراهم كرده است.  وي تصريح كرد: هايما در چين به لحاظ طراحي خودروهاي سبك، كارايي بالا و اطمينان، جزو رهبران بازار است و هايما اس۵ نتيجه فرآيند همكاري هايما و شركت طراحي LDA ايتالياست كه توسط هايما در طول سه سال توليد شده است.  معاون مديرعامل شركت خودروسازي هايما گفت: فرآيند توليد اين محصول با همكاري نزديك بين هايما و شركت‌هاي بوش، پانچ، اتوليو و ديگر شركت‌هاي برتر جهاني صورت گرفته است.  وي افزود: هايما اس۵ پس از انجام چند ميليون متر تست دوام، ده‌ها هزار تست ارتعاش، صدها هزار كيلومتر تست انطباق در جاده‌هاي كوهستاني و‌ بياباني و تست‌هاي متعدد در چين ثابت كرده است كه يك خودرو SUV با قابليت اطمينان و پايداري بالاست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون