• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3982 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

خبر

پيام رهبر انقلاب به بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز، با تاكيد بر لزوم به‌كارگيري همه امكانات براي دعوت به نماز، افزودند: برگزاركنندگان اين گردهمايي سالانه، اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانند و با پافشاري بر اين خط مستقيم، بدانند كه خدا با صابران و استقامت‌ورزان است. 
متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
دعوت به نماز، دعوت به زيباترين جلوه‌هاي زندگي است، زيرا نماز، فصلي از زندگي است كه در آن انسان در برابر آفريننده و دارنده همه نيكي‌ها و زيبايي‌ها، به عرض نيازي عاشقانه مي‌پردازد و بر عيار زيبايي و نيكي روان و دل خويش مي‌افزايد. اين حجم عظيم و زبان موثرِ توصيه به ذكر و نماز در قرآن و حديث، نشانه همين ويژگي در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نيكوكار خداوند بايد اين را درسي براي خود بدانند و به نماز دعوت كنند. مسوولان مومن در نظام اسلامي بايد امكانات گسترده خود را در خدمت اين دعوت بگذارند. روحاني، معلم، مربي، مدير و مسوول در همه جا مخاطبان و دايره نفوذ خود را به اين سو بكشانند و از آنان دعوت‌كننده به خدا و نماز بسازند. شما برگزاركنندگان اين گردهمايي سالانه به ويژه عالم مجاهد و با اخلاص حجت‌‌الاسلام آقاي قرائتي، اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانيد و بر اين خط مستقيم پاي بفشاريد و بدانيد -و مي‌دانيد- كه خدا با صابران و استقامت‌ورزان است. 

والسلام عليكم و رحمت‌الله
سيد علي خامنه‌اي 
۲۹ آذر ۱۳۹۶ 

پيام تسليت مقام معظم رهبري براي درگذشت حائري شيرازي

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي، درگذشت عالم متفكر حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين آقاي حاج شيخ محيي‌الدين حائري شيرازي را تسليت گفتند. 
متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
با تاسف و تاثر خبر درگذشت عالِم متفكر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ محيي‌الدين حائري شيرازي رحمت‌الله عليه را دريافت كردم. ايشان از جمله عالمان ديني برجسته و موفقي بودند كه عمر با بركت را يكسره در خدمت تربيت نفوس و تعالي بخشيدن به روح و دل و فكر و عمل مخاطبان خود قرار دادند. چه پيش از انقلاب در شيراز و قم و چه پس از پيروزي انقلاب در جايگاه امامت جمعه و پايگاه‌هاي برجسته ديگر، ذهن و انديشه فعال و كارآمد اين روحاني با اخلاص و اهل معرفت و سلوك، همواره نقشي اثرگذار در ترويج معارف اسلامي و قرآني و انقلابي داشته و به پرورش نفوس پرداخته است. اينجانب فقدان تاثرانگيز اين عالم رباني را به بازماندگان مكرم و شاگردان و ارادتمندان ايشان و به حوزه علميه و عموم مردم عزيز و روحانيون محترم استان فارس تسليت عرض مي‌كنم و علو درجات ايشان را از خداوند متعال مسألت مي‌نمايم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون