• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3985 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ دي

سومين ديدار دوستي با مهدي كروبي

درخواست ملاقات با مهندس موسوي

اسماعيل دوستي، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي براي بار سوم با مهدي كروبي، دبيركل اين حزب ديدار كرد. اين خبري بود كه الياس حضرتي، نماينده تهران به اعتماد آنلاين داده بود. اسماعيل دوستي نخستين اصلاح‌طلبي است كه پس از شش سال حصر مهدي كروبي توانسته چند بار با او ديدار كند. دوستي در مورد جزييات اين ديدار به اين جمله اكتفا كرده كه «آقاي كروبي خيلي سرحال بودند.»
حسين كروبي، فرزند مهدي كروبي نيز در اين خصوص گفت كه خبر ديدار را هم از خود آقاي دوستي شنيده است. او تاكيد كرد كه «آقاي كروبي اصلا دخالتي در ملاقات‌ها ندارند. پيش از اين هم گفته بودم كه خانواده و حاج آقاي كروبي هيچ دخالتي در اين ملاقات‌ها
ندارند.»
وي در مورد روند درخواست‌ها براي ملاقات با محصورين اظهار كرد: «آن‌طور كه شنيده‌ام برخي درخواست ملاقات با آقاي موسوي را هم داده‌اند و اعلام آمادگي كرده‌اند كه به ديدار ايشان بروند اما تا به حال موافقت نشده يا بعدا قرار است با اين درخواست‌ها موافقت شود را نمي‌دانم.»فرزند مهدي كروبي تاكيد كرد كه بعد از صحبت‌هاي علي شمخاني، دبيرشوراي عالي امنيت ملي، فرزندان و خانواده هر زمان كه بخواهند مي‌توانند با مهدي كروبي ملاقات داشته باشند. وي تصريح كرد: «چون آقاي شمخاني گفته بودند كه گشايش‌هايي ايجاد شده است بايد بگويم كه تنها گشايشي كه به وجود آمده اين است كه اعضاي خانواده يعني عروس، پسر و فرزندان هر زمان كه بخواهيم مي‌توانيم به ديدار آقاي كروبي برويم. همچنين اين سه نفري هم كه اعلام شده است با ايشان ملاقات كرده‌اند. البته پس از موضوع خروج نيروهاي امنيتي، آنها در حال حاضر در كانكسي در كوچه حضور دارند. البته با صحبت‌هايي كه آقاي شمخاني از ايجاد گشايش گفته‌اند اميدوار هستيم كه اين اتفاق رخ دهد و به رفع حصر هم بينجامد.»پيش از اين نيز مجتبي ذوالنوري نماينده مردم قم و محمدرضا عباسي‌فر عضو سابق شوراي نگهبان نيز با كروبي ديدار كرده بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون