• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

خبر

رييس قوه قضاييه، درگذشت مرحوم صادق طباطبايي را تسليت گفت

آيت‌الله آملي لاريجاني در پيامي درگذشت مرحوم صادق طباطبايي را تسليت گفت. به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضاييه، متن پيام رييس قوه قضاييه به شرح زير است:  بسم‌الله الرحمن الرحيم. «انا لله و انا اليه راجعون».خبر درگذشت شادروان آقاي صادق طباطبايي موجب تاثر اينجانب گرديد. درگذشت اين شخصيت تاثيرگذار در انقلاب اسلامي را به بيت معظم حضرت امام راحل (قدس سره)، خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آن فقيد سعيد غفران الهي و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسالت مي‌نمايم.

 

اطلاعيه خانواده مرحوم دكتر سيد صادق طباطبايي به مناسبت درگذشت ايشان

در پي درگذشت دكتر سيد صادق طباطبايي (ره) خانواده آن مرحوم اطلاعيه‌اي صادر كرد. به گزارش جماران، متن اطلاعيه به شرح زير است:
انا لله و انا اليه راجعون دكتر سيد محمدصادق طباطبايي، اين پرورش‌يافته بيوت آيات عظام صدر و سلطاني طباطبايي، در سحرگاه روز دوم اسفند در سن ٧١ سالگي رخت از اين جهان بركشيد. او متولد پنجم فروردين ماه، داراي مدرك دكتراي بيوشيمي بود و آثار بسياري در زمينه‌هاي علوم سياسي، ارتباطات و تاريخ معاصر از او به يادگار مانده است. تصوير او در كنار امام خميني و امام موسي صدر و به عنوان شخصيتي كليدي در فعاليت‌هاي دانشجويان ايراني خارج از كشور، در ذهن تاريخ خواهد ماند. اينك او پس از طي دوره يك‌ساله بيماري با روحيه‌اي ستودني و همواره شاكر، بر كرانه زندگي ابدي ايستاده است. پروردگارا، او را به ديده مغفرت نگريسته، به آغوش رحمت بي‌منتهاي خويش بپذير، آمين!اميدواريم بتوان پيكر او را سريع‌تر به ايران بازگرداند تا با بدرقه دوستدارانش در آرامگاه خويش بيارامد. اطلاعات دقيق‌تر در اين باره متعاقبا اعلام خواهد شد.
فاطمه صدرعاملي
 غزاله طباطبايي، عدنان طباطبايي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون